تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۹۲۲۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جهانداری: مبلغ پیشنهادی ما و فولاد نوین به هم نزدیك است
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: مبلغ پیشنهادی ما و فولاد نوین به هم نزدیك است و به احتمال زیاد مشكلی برای انتقال امتیاز وجود نخواهد داشت.

ارسطو جهانداری در خصوص جلسه روز گذشته (شنبه) باشگاه استقلال اهواز با عبدالمجید شریفی، مدیرعامل شرکت فولادخوزستان و سیدشریف حسینی، نماینده اهواز برای خرید امتیاز فولادنوین، اظهار كرد: جلسه خوبی بود و نتیجه​اش در پایان نشست، مثبت ارزیابی شد. توافقات اولیه صورت گرفته است و فقط باید برای مبلغ انتقال این امتیاز كه پیشنهاد قیمت هر دو باشگاه به هم نزدیك است، جلسه‌ای برگزار کنیم. به احتمال زیاد مشكلی برای انتقال امتیاز تیم فولادنوین وجود ندارد.

وی ادامه داد: هدف مدیران فولاد این است كه به استقلال اهواز و هواداران این تیم كمك کنند. فولادی​ها هدف‌شان سازندگی است و به هر حال چندان برای آن‌ها مهم نیست كه در لیگ دسته یك یا لیگ دسته دو حضور پیدا كنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال كه خرید امتیاز فولادنوین از سوی شما چقدر قیمت‌گذاری شده است؟ گفت: مبلغ را در حال حاضر نمی‌توان گفت، چرا كه هنوز خرید این امتیاز قطعی نشده است اما در كل مبلغ پیشنهادی هر دو باشگاه به هم نزدیك است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به قطعی شدن خرید امتیاز فولادنوین از سوی باشگاه استقلال اهواز، ادامه داد: صد درصد خرید این امتیاز می​تواند ضمن خوشحالی هواداران، یك گام مثبت برای باشگاه باشد و حضورمان در لیگ برتر می​تواند به پیشبرد اهداف‌مان كمك كند. برادران شفیع​زاده هم در این زمینه به ما كمك خواهند كرد. آن‌ها دوست دارند برای حضور استقلال اهواز در لیگ برتر، به باشگاه كمك كنند. به هر حال هر كسی كه بخواهد می‌تواند به باشگاه كمك كند. این باشگاه وابسته به نهاد دولتی​ای نیست كه همیشه از نظر مالی تامین شود و همه می‌توانند به باشگاه كمك كنند.

جهانداری گفت: آقای سیدشریف حسینی هم قول​هایی را به ما داده​اند. همه قول دادند كه این تیم مردمی بتواند در لیگ برتر حضور پیدا كند و در ادامه هم، موفق عمل کند. امیدواریم به همین صورت شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
امیدوارم این کارانتقال انجام بشه چون استقلال تیمه مردمی واز همه تیمهای استان طرفدار داره
:
:
:
آخرین اخبار