تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۹۲۸۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشداران مرکزی شادگان و دارخوین معرفی شدند
طی مراسمی بخشداران مرکزی شادگان و دارخوین تودیع و معارفه شدند.

مراسم تودیع و معارفه بخشداران بخش مرکزی شادگان و دارخوین شب گذشته با حضور بهروز فرج‌اللهی فرماندار شادگان، اسحاق جهانگیری معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان، مسئولان ادارات، دستگاه‌های اجرائی، فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شادگان در این مراسم با بیان اینکه بخشدار به‌عنوان نماینده عالی دولت در بخش، وظایف مهمی بر عهده دارند، اظهار کرد: در سال‌جاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و باید مسئولان با رعایت قانون و اصل بی‌طرفی و امانت‌داری آرای مردم، زمینه حضور را در انتخابات فراهم کنند.

بهروز فرج‌اللهی از بخشداران جدید خواست در جهت رفع مشکلات روستاها تلاش کنند و در زمینه‌های مختلف برای ارتقای خدمات در بخش‌ها برنامه‌ریزی لازم به‌عمل آورند.

وی در این راستا افزود: همکاری مردم در برنامه‌های روستا یک مزیت است و  با مشارکت و تفکر می‌توان پیشرفت جامعه را فراهم کرد.

طی حکمی از سوی عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، عباس شوهانی به‌عنوان بخشدار مرکزی شادگان و ناظم ثبوتی به‌عنوان بخشدار دارخوین معرفی شد.

در پایان این مراسم از فعالیت‌ها و خدمات نعمت‌اله آلبوغبیش بخشدار شهرستان شادگان و علی ثمره پچاری در بخش دارخوین تجلیل و تقدیر به‌عمل آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار