تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۹۳۲۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اژدری‌زاده: مانع پیشرفت بازیکنان فولادنوین نمی‌شویم
مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان در خصوص وضعیت قرارداد بازیکنان تیم فولادنوین خوزستان توضیحاتی ارائه داد.

به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، علیرضا اژدری‌زاده در این خصوص اظهار کرد: مراحل واگذاری امتیاز لیگ برتری فولادنوین به یکی از تیم‌های خوزستانی به مراحل پایانی خود نزدیک شده است اما همچنان نکاتی وجود دارد که طرفین مذاکره‌کننده روی حل آن اصرار دارند.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان در رابطه با تکلیف باشگاه فولادنوین و ادامه فعالیت آن، گفت: فولادنوین به عنوان تیم دوم باشگاه فولادخوزستان همچنان به دنبال حضور در فوتبال کشور است و با همان سیاست‌های قبلی و با توان بازیکنان بومی و پرورش‌یافته باشگاه فولاد، پا به میادین خواهد گذاشت. در حال حاضر برنامه‌ریزی‌ها برای جابه‌جایی امتیاز با یکی از تیم‌ها انجام شده است و ان‌شاالله با نهایی شدن مذاکرات، ترکیب کادر فنی و بازیکنان تیم نیز مشخص می‌شود و این تیم هم‌چون گذشته به نام خوزستان در فوتبال کشور حضوری قدرتمند خواهد داشت.

اژدری‌زاده همچنین با اشاره به وضعیت بازیکنان فصل گذشته فولادنوین، بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان فولادنوین با درخشش در لیگ دسته یک و ثبت بهترین عملکرد در میان تمام تیم‌ها، یک کارنامه موفق از خود بر جا گذاشتند.

وی همچنین تاکید کرد: تمام بازیکنان فولادنوین با داشتن قرارداد، همچنان تحت اختیار باشگاه هستند اما هر کدام از این بازیکنان اگر قصد جدایی و پیوستن به تیم دیگری را داشته باشند، با او همکاری خواهیم کرد و قطعا مانع پیشرفت آن‌ها نخواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان در پایان افزود: با توجه به ادامه قرارداد بازیکنان فولادنوین، باشگاه‌هایی که خواهان جذب آن‌ها باشند باید مذاکرات خود را از طریق باشگاه مطرح کنند و ما نیز پاسخگوی این درخواست‌ها خواهیم بود.
:
:
:
آخرین اخبار