تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۹۳۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت آبفای اهواز خبر داد:
اصلاح شبکه آب و ایجاد خطوط جدید فاضلاب در اهواز
مدیرعامل شرکت آبفای اهواز از اصلاح شبکه آب و ایجاد خطوط جدید فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا براتی امروز اظهار کرد: ضمن بررسی وضعیت شبکه آب در برخی نقاط شهر اهواز، در حال حاضر این شرکت اصلاح شبکه آب منطقه شهرک دانشگاه و کمپلوی شمالی را در دستور کار قرار داده و با اعتباری در حدود 3 میلیارد و 361 میلیون ریال و از محل بودجه عمرانی ـ استانی در حال اجرای آن است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، پروژه فعال در زمینه خدمات آب، اجرای خط 500 م.م پلی اتیلن از سه راهی خرمشهر تا ورودی ملاشیه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 840 میلیون ریال از محل بودجه عمرانی ـ استانی نیز پروژه در حال اجرای تاثیرگذار دیگری در این حوزه محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای اهواز همچنین عنوان کرد: در حوزه خدمات فاضلاب پروژه‌های بسیاری در حال انجام است.

براتی ادامه داد: تامین اعتبار این پروژه‌ها نیز از محل بودجه عمرانی (ملی یا استانی) و درآمدهای جاری شرکت صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: پروژه‌های ایجاد خطوط فاضلاب 800 م.م و منهول پمپ خیابان شهید نورانی در شهرستان کارون، منطقه صنایع حد فاصل میدان احمد محمود تا آدمرو سر وصل گلستان(بخش ب) و خطوط تحت فشار انتقال فاضلاب از ایستگاه پمپاژ اصلی شرق به تصفیه خانه شرق اهواز با لوله GRP 1400 به ترتیب با اعتباراتی بالغ بر 16 میلیارد و 143 میلیون و 445 هزار ریال، 34 میلیارد و 222 میلیون و 90 هزار ریال و 39 میلیارد و 106 میلیون و 970 هزار ریال در حال اجرا هستند.

براتی یادآور شد: طرح‌های تاثیرگذار و فعال در حوزه شبکه‌های فاضلاب شامل: اجرای شبکه جمع آوری و انشعابات خانگی فاضلاب کوی مدرس (خیابان‌های اتحاد، مریوانی، مدرس و خط اصلی)، بخشی از شبکه و انشعابات فاضلاب غرب اهواز، شبکه جمع آوری و انشعابات خانگی فاضلاب کوی مهاجرین پشت منازل ملی راه، شبکه جمع آوری و انشعابات خانگی کوی مهدیس، منازل نیروی انتظامی، بخش الف و ب، شبکه جمع آوری و  انشعابات خانگی فاضلاب نقاط پراکنده شهر اهواز ، بخش د / 93، مهدیس، شبکه جمع آوری و انشعابات خانگی فاضلاب شهرک دانشگاه، شبکه جمع آوری و انشعابات خانگی فاضلاب مراکز درمانی شرکت نفت، پلی کلینیک جواهری و کوی نفت درحال اجرا هستند.

مدیرعامل شرکت آبفای اهواز گفت: اجرای انشعابات خانگی فاضلاب منطقه آل صافی و همچنین پروژه مرمت و بازسازی در تصفیه خانه شماره یک و دو آب اهواز از دیگر پروژه های در حال اجرا توسط شرکت آبفای اهواز در سطح این کلانشهر به حساب می‌آیند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار بیشتر از سوی دولت در حوزه خدمات آب و فاضلاب در سطح کلانشهر اهواز شاهد تحولات بیشتری باشیم.
برچسب ها: آبفای اهواز
:
:
:
آخرین اخبار