تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۹۳۶۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش اعزام گروهی به عتبات در ماه رمضان
مديركل حج و زيارت خوزستان گفت:​ به دليل استقبال از ویزای انفرادي، اعزام گروهي به عتبات عاليات از خوزستان كاهش يافته است.

ناصر حويزاوي​ اظهاركرد:​ عليرغم همجواري استان خوزستان با عراق، اعزام به عتبات در ماه رمضان بسيار كاهش يافته است.

وي ادامه داد:​ اعزام به عتبات در ماه مبارك رمضان به گونه اي كاهش يافته كه امسال تنها يك دستگاه اتوبوس از زائران به عتبات اعزام شدند و تعداد زيادي از افراد با دريافت ويزاي انفرادي معمولا از آبراه خرمشهر و آبادان به عتبات سفر مي كنند.

مديركل حج و زيارت خوزستان افزود: هم اكنون سازمان حج و زيارت توان خود را بر ساماندهي اربعين متمركز ساخته است. برنامه ريزي ها براي اين امر با تشكيل كميته اربعين در حال انجام است و به دنبال آن كميته هاي مختلفي در سطح ملي و استاني نيز تشكيل و جانمايي مراكز خدماتي در مسيرهاي اعزام زائران در دو مرز شلمچه و چذابه انجام شده است.

حويزاوي اظهار كرد: ​جدول زمانبندي جهت انجام اقدامات لازم تا اربعين آماده شده و از طريق كميته مشاركت هاي مردمي و پشتيباني فراخوان داده مي شود تا علاقه مندان به ارايه خدمات در ايام اربعين در مسيرهاي اعزام زائران با كسب اطلاعات لازم در اين جهت اقدام كنند.

وي ادامه داد: ​اين افراد مي توانند براي اعلام تقاضاي خود به سازمان تبليغات دشت آزادگان، خرمشهر يا اهواز مراجعه كنند. سپس توان اين افراد يا مجموعه هاي متقاضي در ارايه خدمات به زائران مورد ارزيابي قرار مي گيرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار