تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۹۳۷۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است؛
ویژه برنامه «نسیم بهشتی» کانون میزبان کودکان و نوجوانان رامشیری
خوزنیوز: همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه برنامه «نسیم بهشتی» برای کودکان و نوجوانان رامشیری اجرا می‌شود.

به گزارش خوزنیوز؛ شهناز قنواتی مسئول کانون رامشیر با اعلام این خبر گفت: کانون از ابتدای ماه رمضان ویژه برنامه «نسیم بهشتی» را برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند.

وی با اشاره به این که در این ویژه برنامه جلسات ختم قرآن و آموزش احکام در قالب قصه گویی برای بچه ها اجرا می شود افزود: در این فعالیت مربیان کانون با برگزاری مسابقات قرآنی همچون جورچین احادیث با عنوان (کلام نورانی)، جداول قرآنی و حفظ اشعار درباره ی روزه و ماه رمضان کودکان و نوجوانان را با مسائل دینی آشنا می کنند.

قنواتی برپایی نمایشگاه کتاب‎های مذهبی، کارگاه کاردستی، مسابقه ادبی (بهشت کوچک من)، مسابقه نقاشی (عطر فردوس)، نمایش فیلم، شعرخوانی و معرفی کتاب‌های دینی را دیگر فعالیت های این ویژه برنامه معرفی کرد و یادآور شد: در این برنامه بر آموزش نماز به بچه ها توسط مربیان تاکید شده است و بر همین اساس ضمن آموزش این فریضه‌ی الهی نماز جماعت با حضور کودکان و نوجوانان برپا می‌شود.

به گزارش خوزنیوز؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 52 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگي، هنري با مخاطبين كودك و نوجوان خود ارتباطي چهره به چهره و نزديك برقرار می‌کند.

مربيان كانون در اين مراكز علاوه بر امانت دادن كتاب به ارائه 40 عنوان فعاليت فرهنگي هنري همچون قصه‌گویی، شعرخوانی، نمايش عروسكي، پخش فيلم، تهيه روزنامه ديواري، کتاب‌خوانی، نقاشي، سفالگري، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.
:
:
:
آخرین اخبار