تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۹۳۹۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فردا؛ تعیین نهایی ۲۳ بازیکن فولاد خوزستان برای لیگ پانزدهم
ترکیب نهایی تیم فولاد برای حضور در مسابقات لیگ پانزدهم فردا پس از بازگشت سرخ پوشان به اهواز مشخص می‌شود

تمرینات تیم فولاد خوزستان در کرج فردا با برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم عقاب تهران به پایان می‌رسد و بازیکنان این تیم با پرواز ساعت 20 به اهواز باز می‌گردند.

فولادی‌ها در فصل نقل و انتقالات نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری با آرامش خاصی کار کردند و تاکنون از 3 سهمیه لیگ برتری خود یعنی حسین مالکی، مهدی دغاغله و حسین ابراهیمی استفاده کرده‌اند.

سرخ پوشان اهوازی همچنین برای تقویت تیم خود اکنون 3 بازیکن فولاد نوین یعنی عارف آغاسی، نوید عاشوری و عبدالله ناصری را در تمرینات خود دارند، همچنین محمود مطلب زاده بازیکن تیم امید فولاد خوزستان در تمرینات این تیم حضور دارد.

شهاب کرمی، محمد قاضی، محسن مسلمان و ارشاد یوسفی جدایی‌شان از فولاد حتمی شده و به‌احتمال فراوان سروش رفیعی، سروش سعیدی و بختیار رحمانی که این روزها در تمرینات تراکتورسازی به سر می‌برند برای طی کردن خدمت مقدس سربازی از فولاد جدا شوند.

حضور و یا جدایی آلویز نانگ مهاجم کامرونی فولاد خوزستان از این تیم مشخص نشده و وضعیت این بازیکن در روزهای آینده مشخص می‌شود.

البته گزارش‌های رسیده از اردوی فولاد نشان می‌دهد که اسکوچیچ برای تقویت تیم خود منتظر جذب 2 بازیکن دیگر در پست‌های مختلف است.

همچنین ترکیب نهایی تیم فولاد برای حضور در مسابقات لیگ پانزدهم فردا پس از بازگشت سرخ پوشان به اهواز مشخص می‌شود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار