تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۹۴۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور امام جمعه و مسئولان؛
طرح اکرام کودکان بی‌سرپرست در هندیجان برگزار شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هندیجان گفت: بیش ۱۰۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان هندیجان هستند و امسال در ماه رمضان حدود ۳۰نفر از خیرین این شهرستان عضو جدید طرح اکرام شدند.

مراسم طرح اطعام و تکریم یتیمان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هندیجان شامگاه دوشنبه و با حضور امام جمعه، مدیریت و پرسنل اداره کمیته امداد و جمعی از خانواده‌های بی‌سرپرست در هندیجان برگزارشد.

بهمن قنواتی در این مراسم اظهار داشت: با همت و مشارکت خوب جمعی از خیرین شهرستان هندیجان امسال درماه رمضان پذیرای حدود 250نفر از خانواده‌های بی‌سرپرست و یتیمان تحت پوشش کمیته امداد امام همینی(ره) در طرح اطعام و تکریم هستیم.

وی بابیان اینکه برای رسیدگی به کودکان بی سرپرست نیاز بیشتری به مشارکت خیرین بندرهندیجان است گفت:حدود 100 نفر یتیم و بدسرپرست در هندیجان وجود دارد و انتظار می‌رود برای حمایت از آنان، خیرین بیشتری عضو طرح اکرام شوند و در این کار خدا پسندانه مشارکت کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هندیجان عنوان کرد:در ماه رمضان امسال تا کنون حدود مبلغ 30 میلیون ریال درقالب بسته‌های غذایی و حدود مبلغ 5میلیون تومان به صورت کالا با مشارکت جمعی از خیرین شهرستان هندیجان در میان تعدادی از مدد جویان وخانواده‌های بی بضاعت توزیع شد و این سنت حسنه همچنان تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به مشارکت خیرین شهرستان هندیجان بیان کرد:با برنامه‌ریزی که انجام شده اگر هر حامی و خیری بتواند حداقل در ماه یا هفته‌ای یک بار مبلغ 30هزار تومان اهدا کند، می توان یتیمان بیشتری را در بندرهندیجان تحت پوشش قرار داد.

قنواتی، در پایان گفت:کمیته امداد امام خمینی شهرستان هندیجان در این مدت به صورت ویژه به مشکلات مدد جویان که از نظر آب رسانی و تعمیرات و ساخت وساز داشتند، رسیدگی کرده و هرچند روز یک بار باهمکاری فرمانداری و امام جمعه به خانواده های نیازمند مددجو سرکشی می کنیم و از نزدیک به مشکلات این خانواده‌ها آشنا می‌شویم.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار