تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۹۴۵۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
سازمان نظام مهندسی یک سرمایه عظیم ملی است
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تشکیلات و بدنه سازمان نظام مهندسی کشور با 250هزار کارشناس نخبه یک سرمایه عظیم فنی ملی است که سهم استان از این مجموعه 15هزار نفر است.

منوچهر رحمانی روز شنبه در نشستی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در حضور اعضای هیات های نظارت و اجرایی انتخابات نظام مهندسی خوزستان افزود: برای مشارکت بیشتر مهندسان در انتخابات نظام مهندسی و معرفی اهمیت این نهاد در جامعه به همکاری و هم افزایی با صدا و سیما نیاز است و رسانه ملی در این میان نقشی بسیار مهم دارد.

وی اضافه کرد: با تبلیغ و اطلاع رسانی درست می توان از حضور طیف ها و گروه های گوناگون در انتخابات بهره جست تا نیروهای نخبه و متخصص وارد عرصه انتخابات شوند و به توسعه و پیشرفت استان کمک کنند.

رحمانی ادامه داد: حضور گسترده اعضای نظام مهندسی در انتخابات باعث می شود سطح کیفی و عملکرد سازمان نظام مهندسی بیش از پیش نمایان شود.

وی تاکید کرد: ضروری است در جامعه جایگاه و عملکرد نظام مهندسی و نقش آن در ساخت و سازهای استان برای مردم تشریح شود که از این منظر صدا و سیما می تواند نقش بسزایی ایفا کند.

رحمانی گفت: در این دوره از انتخابات سازمان نظام مهندسی که برای نخستین بار به صورت نرم افزاری و تحت وب در شهریور امسال برگزار می شود تعداد اعضای هیات مدیره در استان 13 نفر خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در این نشست ابراز امیدواری کرد این همکاری سرآغاز فصل جدیدی در روابط بین اداره های کل صدا و سیما و راه و شهرسازی استان.

وی گفت: اقدام های عمرانی خوبی در استان انجام می شود و وظیفه ما گزارش کردن این اقدام هاست و لازم است به صورت صحیح و شفاف عملکرد مسئولان گزارش شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان افزود: آمادگی ساخت برنامه هایی مانند ترویج معماری اسلامی و مقررات ملی ساختمان را داریم و موارد مشترک برای همکاری بسیار است.

وی اظهار کرد: در مباحث زلزله و مقاومت ساختمان، شهرسازی و فرهنگ شهروندی می توان با اداره کل راه و شهرسازی برنامه های مشترک ساخت.

در این نشست قرار شد طرفین با معرفی نمایندگانی برنامه های مشخص را آماده کنند.
:
:
:
آخرین اخبار