تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۹۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار گتوند:
75 نفر سرشماری گتوند را اجرایی می‌کنند
فرماندار گتوند گفت: سرشماری شهرستان گتوند در سال جاری با همکاری 75 نفر اجرایی می‌شود و کلاس‌های زیادی به همین منظور برگزار شده است.

به گزارش فارس،قدرت الله امانی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه افتتاحیه طرح آموزشی شرکت کنندگان در سرشماری نفوس و مسکن 1390 اظهار داشت: در سال جاری بیش از 75 نفر در شهرستان گتوند مسئولیت برگزاری سرشماری را برعهده دارند.
وی خاطر نشان کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن به عنوان بزرگ‌ترین طرح آماری ملی که در سراسر کشور و به صورت همزمان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، مجموعه وسیعی از اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی طی سالهای بعد را فراهم می‌آورد.
وی افزود: خوشبختانه تمام تمهیدات لازم برای اجرای این سرشماری در شهرستان اندیشیده شده است و در این برنامه 75 نفر به صورت مستقیم به فعالیت خواهند پرداخت.
فرماندار گتوند افزود: در این کلاس‌های آموزشی با آزمون‌هایی که از سوی استانداری برگزار می‌شود نفرات برتر مشخص و از تاریخ اعلام شده، کار سرشماری همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.
امانی‌پور در ادامه به معرفی اعضای ستاد اجرایی طرح سرشماری در شهرستان گتوند پرداخت و گفت: در این طرح فرماندار به عنوان مدیر اجرایی، عباس نوری معاون فرماندار به عنوان معاون اجرایی، علی حسین اسکندری به عنوان مسئول امور اداری مالی، پرویز رضایی به عنوان متصدی امور پشتیبانی و دفتری، اسحاق سعادت به عنوان رابط انتظامی، و ابوذر اکبری‌نیا به عنوان متصدی روابط عمومی فعالیت خواهند داشت و سایر ادارات نیز موظف به همکاری‌های لازم در اجرای این طرح شده‌اند.
برچسب ها: سرشماری ، گتوند ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار