تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۹۶۳۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل آتش‌نشانی دزفول:
۴ مرکز آتش‌نشانی در دزفول، راه‌اندازی و مستقر شد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: به‌منظور توسعه خدمات سازمان آتش‌نشانی شهرستان، ۴ مرکز آتش‌نشانی در دزفول، راه‌اندازی و مستقر شد.

عبدالحسین معظم فر اظهار داشت: به‌منظور توسعه خدمات سازمان آتش‌نشانی شهرستان، 4 مرکز آتش‌نشانی در دزفول، راه‌اندازی و مستقر شده است.

وی گفت: این مراکز در بخش‌های مختلف شهری و روستایی به ارائه خدمات مورد نیاز امداد و نجات و مهار حادثه به شهروندان می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول عنوان کرد: در تیر ماه امسال بیش از 113 حادثه توسط سازمان آتش‌نشانی دزفول در کمترین زمان ممکن مهار شده است.

وی افزود: آتش سوزی فضاهای مختلف شهری و حوادث امداد و نجات، از قبیل آسانسور، تصادف خودرو، حوادث انسانی و ورود جانوران موزی در مناطق شهری ازجمله حوادث گزارش داده شده به  سازمان آتش‌نشانی دزفول است.

معظم فر بیان کرد: حوادث به وقوع پیوسته در بخش شهری و برون‌شهری رخ داده‌اند که در کمترین زمان ممکن توسط نیروهای این سازمان مهار و کنترل شده‌اند.

وی گفت: کارشناسان و نیروهای  سازمان آتش‌نشانی دزفول با اطلاع از وقوع حوادث در کمترین زمان ممکن به مناطق حادثه دیده مراجعه و از گسترش حوادث و خسارت‌های مالی و انسانی جلوگیری کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول عنوان کرد: در این مدت بیش از 75 گزارش مبتنی بر وقوع آتش‌سوزی و 38 حادثه انسانی نیازمند به حضور نیروهای امداد و نجات به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گزارش شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار