تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۹۷۲۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ شهید گمنام در حمیدیه تشییع می‌شوند
فرماندار حمیدیه از برگزاری مراسم تشییع ۲ شهید گمنام در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم روز سه شنبه ۲۰ مرداد ماه انجام می‌شود.

جواد دغلاوی اظهار داشت: یاد و خاطره 270 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه 175 شهید غواص و خط شکن را گرامی می‌دارم و به روح پرفتوح آنها درود می فرستم.

وی با بیان اینکه شهدا بر اعمال و رفتار ما نظارت دارند، افزود: مبادا هیچ کدام از ما کاری انجام دهیم که در روز محشر و قیامت شرمنده آنان باشیم زیرا این عزیزان راه را برای ما نمایان کرده‌اند.

فرماندار حمیدیه بیان کرد: هم اکنون استان خوزستان میزبان شهدای غواص و خط شکن است که 31 تن از آنها شهدای گمنام هستند و قرار است در شهرهای گوناگون تشییع شوند، همچنین 6 شهید شناسایی شده نیز بعد از 29 سال به وطن بازگشته‌اند.

وی از تشییع شهدای گمنام در حمیدیه خبر داد و گفت: این شهرستان در روز سه شنبه 20 مرداد ماه همزمان با 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) میزبان 2 شهید گمنام خواهد بود که پیکر مطهر آنها با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشییع می‎شود.

دغلاوی با بیان این که این دو شهید والامقام جزو 270 شهید تازه تفحص شده هستند، عنوان کرد: شهدای گمنام حمیدیه در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیدند.

فرماندار حمیدیه با اشاره به حال و هوای این روزهای نقاط مختلف این شهر تصریح کرد: مردم این شهرستان به ویژه خانواده‌های معظم شهدای، ایثارگران و جانبازان از میزبانی شهدای گمنام خوشحال هستند و برای در آغوش کشیدن آنها لحظه شماری می‌کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار