تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۹۷۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اندیمشک خبر داد:
اجرای 12 پروژه زیربنایی توسط شهرداری اندیمشک
شهردار اندیمشک از اجرای 12 پروژه زیربنایی با اعتبار 50 میلیارد ریال در این شهر خبر داد.

محمدرضا پاپی امروز اظهار کرد: هم‌اکنون 12 پروژه زیربنایی و عمران شهری با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و اعتبار 50 میلیارد ﷼ از محل اعتبارات عمرانی شهرداری مرکزی در این شهر در حال اجراست.

وی افزود: این پروژه‌ها و طرح‌ها در راستای ایجاد شهری زیبا، آباد و توسعه یافته و همچنین جلب رضایت شهروندان در این شهر به اجرا گذاشته شده است.

شهردار اندیمشک اضافه کرد: اعتبارات تملک دارایی شهرداری این شهر 47 میلیارد ریال بوده که از این رقم 27 میلیارد ریال ‏جذب شده است.

پاپی خاطرنشان کرد: همچنین از محل اعتبارات ماده 180 که زیر نظر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است 25 میلیارد ریال به این شهرداری اختصاص داده شده که از میزان 13 میلیارد ریال تحقق یافته است.

وی با اشاره به مشکل بدهی‌های شهرداری اندیمشک به سازمان‌ها و پیمانکاران، تصریح کرد: با همکاری خوب اعضای شورای اسلامی شهر تاکنون 100 میلیارد ریال از بدهی‌های این شهرداری شفاف‌سازی و پرداخت شده است.‏

پاپی با بیان این که تاکنون پروژه‌های مهمی در حوزه عمران شهری و فضای سبز در این شهر اجرا شده است، افزود: اجرای 300 هزار مترمربع آسفالت، 200 هزار مترمربع زیرسازی، 23 هزار متر جدول بندی و اجرا و ساخت 17 هزار متر بلوار از جمله این اقدامات است.

شهردار اندیمشک در ادامه گفت: احداث کانال کوی ولایت، اجرای بیش از 10 هزار متر مربع پیاده‌رو‌سازی و سنگ فرش، بهسازی معابر اصلی و پرتردد شهری، اصلاح میدان جمهوری و ورودی‌های شهر ‏اندیمشک از سمت اهواز، خرم آباد و دزفول از دیگر اقدامات این شهرداری در چند ماه اخیر است.

وی در پایان بیان کرد: خوشبختانه و در دوره چهارم شورای اسلامی علاوه بر این که رقمی به میزان بدهی‌های این شهرداری افزوده ‏نشده، حقوق کارکنان نیز در موعد مقرر پرداخت شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار