تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۹۷۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
صنعت نفت با زندگی مردم آبادان عجین شده است
امام جمعه آبادان گفت: صنعت نفت آبادان با زندگی مردم این شهر عجین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور صبح امروز در دیدار با اعضا و کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان با بیان اینکه شعار شما در صحنه فوتبال باید توسل به حضرت فاطمه(س) باشد، اظهار کرد: باید بکوشید تا مایه عزت و سربلندی شهر آبادان باشید.

وی اضافه کرد: صنعت نفت برای همه ما مهم است و به این تیم خیلی تعصب داریم لذا هر آنچه که از دست ما برآید برای پیشرفت و ترقی این تیم انجام می‌دهیم.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: صنعت نفت با زندگی مردم عجین شده و این نه تنها به لحاظ ایجاد روحیه شادی در میان آنهاست بلکه برد و یا باخت تیم بر مسائل اقتصادی نیز تاثیرگذار است.

ابراهیمی‌پور یادآور شد: مردم با هر پیروزی شما روحیه مضاعف می‌گیرند و به عکس هر شکست تیم روی امورات روزمره آنان نیز تاثیرات خود را می گذارد، بررسی‌ها نشان داده که بازدهی کار مردم آبادان پس از پیروزی تیم چند برابر بوده است.

ابراهیمی‌پور خطاب به بازیکنان تیم صنعت نفت گفت: بین کار شما و جامعه شهری ارتباط مستقیمی وجود دارد، آنچه که ما از شما به عنوان جوانان با آتیه انتظار داریم آنکه از هیچ تلاشی برای موفقیت و سربلندی تیم و شهر آبادان فروگذار نکنید.

وی اضافه کرد: صنعت نفت تیمی است که از گذشته تاکنون خدمات ارزنده‌ای را به تیم ملی ارائه کرده و بازیکنانش همواره خوش درخشیده‌اند، اکنون نیز باید همین گونه باشد.

وی اظهار کرد: همه مسئولان و مردم باید دست در دست یکدیگر داده و به کمک تیم صنعت نفت بیایند.

امام جمعه آبادان در پایان بیان کرد: به طور قطع توصیه‌های خود را با هر آنکس که بر سر راه بازیکنان تیم سد سازی می کند، خواهیم داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار