تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۹۸۳۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلنگ کتابخانه «صلیعه» زمین خورد
آیین کلنگ‌زنی کتابخانه عمومی روستای صلیعه از توابع شهرستان باوی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، سید شکر خدا موسوی، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار شهرستان و حضور مردم و اهالی روستا برگزار شد.

سید لطف‌الله سپهر گفت: بحمدالله به همت نماینده محترم مردم در مجلس امروز شاهد کلنگ‌زنی این کتابخانه در شهرستان باوی و روستای صلیعه هستیم.

سپهر افزود: این کتابخانه با زیربنای بیش از 220 مترمربع در زمینی به ابعاد 600 متر توسط خیر محترم آقای نعمت‌الله عامری به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

وی افزود: این کتابخانه دارای دو سالن مطالعه مجزا برای برادران و خواهران و مخزن و میز امانت و بخش اداری است که انشاالله منشاء خیر و برکت جهت اهالی روستا خواهد شد.

سپهر گفت: بخشی از اعتبارات ساخت این پروژه توسط نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی از محل ماده 180 نمایندگان و مابقی آن از محل تملک دارایی‌های کتابخانه‌های عمومی استان هزینه خواهد شد.

سپهر ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه تا شهریور سال آینده به شرط تخصیص اعتبارات عمرانی به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان افزود: استان خوزستان دارای 222 باب کتابخانه است که انشاءالله به همت مسوولان و در هفته دولت 2 کتابخانه دیگر در منبع آب و ملاشیه اهواز کلنگ‌زنی خواهد شد و در اختیار مردم این مناطق قرارخواهد گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار