تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۹۸۴۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از 3 پروژه آبرسانی روستایی در حمیدیه و گتوند
خوزنیوز: 3 پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان های حمیدیه و گتوند در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خوزنیوز؛ درویشعلی کریمی گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای شهرک پنجم و پل پرزین در شهرستان گتوند و پروژه آبرسانی رامسه و طراح در شهرستان حمیدیه پروژه هایی هستند که در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان افزود: با بهره برداری از این 3 پروژه 9 روستای شهرستان های حمیدیه و گتوند از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان جمعیت بهره مند از این پروژه ها را بیش از 3 هزار و 750 نفر در قالب 811 خانوار اعلام کرد.

کریمی با اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه ها در شرایطی صورت می گیرد که شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با تنگنای شدید مالی مواجه است گفت: برای آبرسانی به این 9 روستا در مجموع اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 317 میلیون تومان طی سالیان اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا روستایی استان خوزستان اظهار کرد: برای آبرسانی به این روستاها 47 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب اجرا شده است.

همچنین احداث ساختمان های اداری، ساخت تابلوهای برق، راهگشایی و احداث جاده دسترسی و اجرای مخزن هوایی از دیگر مشخصات فنی این پروژه ها است.
برچسب ها: حمیدیه ، گتوند
:
:
:
آخرین اخبار