تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۹۸۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوي شوراي شهر تاکید کرد:
لزوم تکمیل پروژه‌های عمرانی اهواز پیش از تعریف طرح‌های جدید
سخنگوي شوراي شهر اهواز بر لزوم سرانجام یافتن پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در سطح شهر اهواز تاکید کرد.

مريم ابريشم​كار اظهار كرد: پروژه​هاي عمراني بزرگي در سطح شهر تعريف شده و شهرداري عمليات اجرايی اين پروژه​ها را آغاز كرده است. براي ايجاد نظم در حوزه عمراني ضروري است که ابتدا اين پروژه​ها به سرانجام برسند، سپس در صورتي كه شهرداري بودجه لازم را براي اجراي پروژه​هاي جديد داشته باشد، طرح‌های ديگري را نيز براي توسعه شهر اهواز تعريف خواهيم كرد.

وي ادامه داد: بسياري از پروژه​هاي در حال اجرا، پروژه​هاي بزرگي هستند از جمله زيرگذر شريعتي، تقاطع غيرهمسطح جوادالائمه(ع) و تقاطع غيرهمسطح شهيد بندر كه اجرا و تكميل اين پروژه​ها نياز به حمايت شورا و شهروندان دارد.

سخنگوي شوراي شهر اهواز گفت: شهرداري در مواردي كه از نظر حقوقي و املاكي مشکلی نداشته باشد در اجراي پروژه​ها سريع‌تر عمل كرده است اما در جاهايي كه معارضاني در پروژه وجود داشته باشند، باید ابتدا اقدامات حقوقي و تملك انجام شود، سپس پروژه ادامه پيدا كند. به طور نمونه در پروژه زيرگذر شريعتي چنين مشكلاتي ايجاد شده بود كه با رفع معارضان، اين پروژه اكنون به مرحله آسفالت رسيده و زيرسازي آن انجام شده است. در پروژه چهارشير (شهيد بندر) نيز شهرداري در حال انجام اقدامات اوليه آن است و به زودي پيمانكار عمليات اجرايي را آغاز خواهد كرد.

ابريشم​كار افزود: بي​شك سال سوم فعاليت شوراي شهر چهارم، بهتر از سال​هاي اول و دوم آن خواهد بود. در اين دو سال تجربه‌های بسياري كسب شد و پيشنهادها و انتقادهایی كه شهروندان در طول اين دو سال به شورا داشتند، بر تصميم​گيري​هاي اعضا شورا تاثير گذاشت.

وي در خصوص لزوم جذب سرمايه​گذار و جلب مشاركت​هاي اقتصادي بخش خصوصي گفت: برنامه در اين زمينه از قبل وجود داشت اما بايد ببينيم كميسيون جديد مشاركت​هاي اقتصادي شوراي شهر كه پس از انتخاب هيات ریيسه جديد شورا تعيين مي​شود، چگونه در اين زمينه با سرمايه​گذاران تعامل خواهد داشت.

سخنگوي شوراي شهر اهواز اظهار كرد: با توجه به شرايط پيش آمده در كشور پس از توافق هسته‌ای، در صورت گسترده شدن روابط به خصوص با كشورهاي اروپايي، چنانچه آنان به سرمايه​گذاري در اهواز تمايل داشته باشند، مي​توان در جهت جذب اين سرمايه​گذاران از فرصت ايجاد شده استفاده كرد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
0
بحث سرریز فاضلاب حتما پیگیری شود ، سرریز فاضلاب در اکثر مناطق شهری اهواز در شان مردم شهید پرور اهواز نمی باشد و باعث کمرنگ شدن بهداشت شهری و گسترش بیماری های واگیردار می شود. البته مسئله مربوط به آبفای اهواز است اما شورای شهر می تواند قضیه را پیگیری نماید.
:
:
:
آخرین اخبار