تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۹۸۷۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کار شادگان:
307 واحد تعاونی در شادگان وجود دارد
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان گفت: در سطح این شهرستان 307 واحد تعاونی وجود دارد.

امید جلیل‌زاده امروز با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن هفته تعاون اظهار کرد: تعاون به معنای با هم بودن و با هم کار کردن است، تعاون به معنای قرار گرفتن منابع مالی و توان فکری افراد برای نیل به هدف مشترک است.

وی با اشاره به اینکه بحث اقتصاد به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی دولت و نظام است افزود: بخش تعاون به عنوان یکی از بخش‌های اقتصادی که نیاز است به‌طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان یادآور شد: در راستای بهره مندی از پتانسیل عظیم بخش تعاونی کشور نیز توجه به مقوله آموزش اهمیت زیادی داشته و برنامه ریزی برای آموزش باید در سه سطح از قبیل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، اعضای تعاونی‌ها و مردم جامعه صورت پذیرد.

وی با تاکید بر توجه به اشتغال خرد و خانگی در شهرستان شادگان افزود: این شهرستان از جمله شهرستان‌های دارای نرخ بیکاری بالاست که برای سامان‌دهی در این بخش نیازمند توجه به تعاونی‌های خرد و خانگی و اشتغال مناسب در این راستا هستیم.

جلیل‌زاده ادامه داد: در سطح این شهرستان 307 واحد تعاونی وجود دارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان در پایان با بیان اینکه رسانه‌ها و روزنامه‌ها باید به تعاونی‌ها نگاه جدى‌تر داشته باشند، گفت: با برنامه ریزی منظم و دقیق می‌توان از طریق رسانه ملی این مهم را گسترش داد.

دیدار پرسنل و تعاونی‌های فعال با امام جمعه، شرکت در نماز جمعه، نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر از جمله برنامه‌های هفته تعاون در شادگان است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار