تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۹۸۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
کارمندان در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند
فرماندار شهرستان اندیمشک با تقدیر از زحمات کارمندان دستگاههای اجرایی و بسیج کارمندی گفت:کارمندان در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند.

حمیدرضا گودرزی روز چهارشنبه در همایش بسیج کارمندی در تالار خورشید اندیمشک گفت: کارمندان با حفظ روحیه بسیجی خود در راستای اهداف عالی انقلاب گام برداشته و بسیاری از خدمات دولت با تلاش این عزیزان تحقق می یابد.

وی با اشاره به تلاش دولتمردان در رفع کاستی های شهرستان گفت:تحقق 72 درصدی اعتبارات در سال گذشته و صرف آن برای تکمیل و احداث بسیاری از پروژه ها نشان دهنده اهتمام دولت به آرامش و آسایش مردم است.

گودرزی افزود:در شهرهای تابعه شهرستان نیز خدمات بسیار خوبی انجام گرفته و بودجه خوبی برای انجام برنامه ها در این شهرها جذب و هزینه شد.

فرماندار اندیمشک رفع مشکل بیکاری را مهمترین دغدغه نماینده عالی دولت در اندیمشک و سایر مسوولان دانست و گفت:شرایط خاص شهرستان اندیمشک و مهاجر پذیری آن از علل افزایش آمار بیکاری در این منطقه است.

وی همدلی و تلاش همگانی را مهمترین راه پیشبرد امور و برنامه ها دانست.

غلامرضا قربانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: داشتن تفکر بسیجی، روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد مردم، مظهر اقتدار ما است و این مهم در میان کارمندان نیز بسیار پررنگ است.

وی بر ضرورت الگو پذیری از شهیدان رجایی و باهنر و تقویت روحیه بسیجی در میان کارمندان تاکید کرد.

این برنامه با هدف گرامیداشت روز کارمند و با همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار گردید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار