تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۹۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند خبر داد:
حضور معاون رئیس جمهور در مراسم سالگرد قیصر امین‌پور
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از حضور یافتن معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم سالگرد قیصر امین‌پور خبر داد.

احمد عبداللهی در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس،اظهار داشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور قرار است در مراسم سالگرد شاعر بزرگ و حماسه سرای خوزستانی در شهرستان گتوند حضور یابد و در این‌باره هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
وی افزود: برگزاری همایش شعر استانی با حضور مسئولان کشوری و شاعرانی از کشور و استان و شهرستان از برنامه‌هایی است که امسال در نظر گرفته شده است و با نزدیک شدن به سالگرد این شاعر فقید تمهیدات لازم انجام خواهد شد.
عبداللهی درباره این شاعر بلند آوازه گفت: قیصر امین‌پور از جمله شاعرانی بود که توانست تاثیری ماندگار در ادب و تاریخ ایران زمین بگذارد و نقوشی ماندگار بر تارک دفاع مقدس ایران به جای گذارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند خاطر نشان کرد: شهرستان گتوند در حال حاضر آمادگی پذیرایی از این مهمانان کشوری و استانی را دارد و در این باره تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
عبداللهی به سایر برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: ارائه عملکرد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و انجمن‌های زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در جوار آرامگاه دکتر امین پور، و برگزاری نمایشگاه‌های نقاشی و خوشنویسی به صورت کارگاهی از دیگر برنامه‌هایی است که برای این مراسم در نظر گرفته شده است.
قیصر امین پور متولد1338 گتوند در تاریخ 8 آبان سال 1386 بر اثر عارضه قلبی در تهران در گذشت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
0
این همه گفتند ببین و بیا عشق چه می گفت بیا و ببین



روز سه شنبه هشتم ابان
آغوش باز سید و سلمان
آغاز قیصر بود یا پایان
پاین قیصر بود اما نه ...
:
:
:
آخرین اخبار