تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۹۹۶۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام استقلال خوزستان: نتایج بدست آمده این تیم قابل انتظار بود
تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از اینکه در دو فصل گذشته در معرض سقوط به لیگ دسته یکم باشگاه های ایران بود، درفصل جاری موفق شد از مسابقات پنج هفته گذشته لیگ بتر، با کسب 10 امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد
قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان گفت : نتایج بدست آمده تیم فوتبال استقلال خوزستان در پنج هفته اول لیگ برتر باشگاه های ایران قابل انتظار بود.

تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از اینکه در دو فصل گذشته در معرض سقوط به لیگ دسته یکم باشگاه های ایران بود، درفصل جاری موفق شد از مسابقات پنج هفته گذشته لیگ بتر، با کسب 10 امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد.

علی پورکیانی روزچهارشنبه اظهارکرد: کادر فنی این تیم با توجه به بازیکنانی که جذب کرد، این انتظار را داشت که بازیکنان بتوانند چنین نتایجی را در برابر حریفان کسب کنند.

وی اضافه کرد: تیم استقلال خوزستان از بازیکنان جوانی توام با توانایی های فنی بالایی تشکیل شده که کسب نتایج خوب از آنان دور از انتظار نیست.

پورکیانی گفت: این بشارت را به اهل فوتبال خوزستان می دهم که بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان فصل لیگ برتر جایگاه خوبی در میان تیم ها کسب کنند.

وی افزود: از آنجا که تیم فوتبال استقلال خوزستان بیشتر از بازیکنان بومی و فنی شکل گرفته،در هر بازی با هدف برد و کسب امتیاز در برابر حریفان خود پا به میدان می گذارد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر باشگاه های ایران در اهواز میزبان تیم فوتبال صبای قم است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار