تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۹۹۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان :
تکمیل پروژه ۲۰۰ واحد مسکونی کمیته امداد خوزستان نیازمند ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار است
عملیات احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در منطقه سپیدار اهواز از سال ۹۱ آغاز شد ولی به دلیل کمبود اعتبار عملیات متوقف شد سپس با رایزنی‌های انجام شده با هدف انتقال بخشی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از حاشیه شهر به درون شهر این پروژه به کمیته امداد خوزستان تحویل داده شد
خوزنیوز: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: در صورت حمایت سازمان‌ها و خیرین حقیقی و حقوقی عملیات احداث۲۰۰واحد مسکونی کمیته امداد با تأمین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پایان می‌یابد.

به گزارش خوزنیوز؛ محمدرضا علیپور اظهار داشت: در راستای رفع اسکان غیر رسمی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در صورت حمایت سازمان‌ها و خیرین حقیقی و حقوقی عملیات احداث ۲۰۰ واحد مسکونی اسکان غیر رسمی کمیته امداد پایان می‌یابد.

وی افزود: کاهش حاشیه نشینی با توجه به آسیب‌های بهداشتی و اجتماعی و اینکه غالبا گریبان‌گیر دهک‌های پایین جامعه است از دیگر اهداف اجرایی این پروژه است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان درباره این طرح بیان کرد: عملیات احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در منطقه سپیدار اهواز از سال ۹۱ آغاز شد ولی به دلیل کمبود اعتبار عملیات متوقف شد سپس با رایزنی‌های انجام شده با هدف انتقال بخشی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از حاشیه شهر به درون شهر این پروژه به کمیته امداد خوزستان تحویل داده شد.

وی گفت: این پروژه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و منازل ۴ واحدی به سبک سنتی در متراژ ۸۵ متری در حال ساخت هستند که اولویت در تحویل واحد‌ها با خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام تحت حمایت کمیته امداد است.

علیپور با اشاره به اینکه اتمام پروژه به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیازمند است، عنوان کرد: تا کنون شورای شهر اهواز اعلام حمایت کرده و با حمایت دیگر ارگان‌ها می‌توان ۳۰ درصد باقی مانده پروژه ای که ارزش افزوده بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان دارد را تکمیل کرد.
:
:
:
آخرین اخبار