ورزشی - عکس

گزارش تصویری/ تمرین روز سه شنبه تیم فولاد خوزستان

تمرین روز سه شنبه تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه سرپوشیده فولاد برگزار شد.

تصاویر / آماده سازی ورزشگاه نفت مسجدسلیمان برای لیگ برتر فوتبال

ورزشگاه شهید بهنام محمدی یک ورزشگاه چند منظوره واقع در شهر مسجدسلیمان در استان خوزستان است و زمین اصلی باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان است که در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کرد. این ورزشگاه در سال ۱۲۸۷ توسط جان مرداک طراحی شد و ساختش یک سال بعد به پایان رسید و در سال ۱۳۹۳ و پس از صعود تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر بازسازی شد. در واقع این ورزشگاه اولین ورزشگاه مدرن در ایران است . ظرفیت ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان با توجه به اضافه شدن تعداد 2000 صندلی به ضلع غربی ورزشگاه به ظرفیت 10000 هزار نفر رسیده است و با توجه به اقدامات شبانه روزی آماده مسابقات لیگ برتر می شود. این ورزشگاه از نظر جایگاه تماشاگران، خبرنگاران و همچنین نور و زمین چمن فاقد مشکل است.

تصاویر / مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در اهواز

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم روز شنبه در سه کلاس زیر 1500 سی سی، بالای 1500 سی سی و کلاس آزاد، در هر دو بخش اقایان و بانوان در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی غدیر اهواز برگزار شد.

تصاویر / سفر وزیر ورزش و جوانان به شوشتر و گتوند

وزیر ورزش و جوانان روز جمعه در سفر خود به شوشتر، خانه جوان این شهرستان را افتتاح کرد و در ادامه با حضور در شهرستان گتوند پس از ادای احترام به مقام شهدای گمنام و حضور در آرامگاه قیصر امین پور، استخر شهیدان تاجبخش را در این شهرستان افتتاح کرد.

تصاویر / سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان اندیمشک

چهار پروژه ورزشی روز جمعه در شهرستان اندیمشک با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار خوزستان و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

تصاویر / سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستانهای ایذه و مسجدسلیمان

وزیر ورزش و جوانان روز جمعه در سفر خود به ایذه خانه کشتی این شهرستان را کلنگ زنی کرد و در ادامه با حضور در شهرستان مسجد سلیمان، دو پروژه ورزشی را در این شهرستان افتتاح کرد.

تصاویر / سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان رامهرمز

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان روز جمعه در سفر خود به شهرستان رامهرمز، یک سالن ورزشی سرپوشیده، خوابگاه ورزشکاران با ظرفت 100 نفر و خانه جوان این شهرستان را افتتاح کرد.

تصاویر / حضور مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشور در اهواز

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشور در پیست بین المللی شهدای اهواز حضور پیدا کرد.

تصاویر / جشن قهرمانی پرسپولیس

عصر روز چهارشنبه ۳۰ فروردین جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس که از پیش قهرمانی‌اش مسجل شده بود ،پس از بازی پرسپولیس و پدیده در استادیوم آزادی برگزار شد.این بازی چهار بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.