تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبر داد:
پيشرفت 60 درصدی عمليات ساخت مسكن مهر شهرستان
فرماندار خرمشهر گفت: عمليات ساخت مسكن مهر اين شهرستان با حدود 60 درصد پيشرفت در حال اجراست.

فرماندار خرمشهر در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: در اين شهرستان در مجموع 2450 واحد مسكن مهر در سه نقطه شهر در دست ساخت است كه 438 واحد مسكن مهر فرهنگيان و 600 واحد مسكن مهر ادارات و 1413 واحد مسكن مهر آزاد با تفاهم‌نامه سه جانبه در حال اجرا مي‌باشد.

وي در مورد مسكن مهر فرهنگيان افزود: كار اجراي زيرساخت‌هاي آب و فاضلاب و برق اين واحدها به پايان رسيده است و در بخش گاز انشعابات اصلي اين طرح ايجاد شده اما هنوز انشعابات داخلي ايجاد نشده است.
 
فرماندار در خرمشهر در مورد زيرساخت‌هاي مسكن مهر ادارات خاطرنشان كرد: در اين بخش زيرسازي معابر اصلي به‌صورت كامل انجام شده است و در بخش فاضلاب و برق شبكه‌ي اصلي در حال اجرا مي‌باشد ولي در بخش انشعابات گاز هنوز كاري انجام نشده است.

وي همچنين از مراحل نهايي سفت‌كاري مسكن مهر آزاد خبر داد و يادآور شد: طرح مطالعات فاضلاب آماده شده اما هنوز به مرحله اجرا نرسيده است و در بخش برق شبكه‌ اصلي احداث شده است ولي براي برق كارگاهي نياز به شبكه دارد.

حسيني از نظارت نظام مهندسي بر طرح‌هاي مسكن مهر خبر داد و گفت: خوشبختانه همه ي ناظران طرح مسكن مهر خرمشهر از مهندسين نظام مهندسي هستند و سعي ما در اين است كه اين طرح طبق استانداردهاي شهرسازي پيش رود.

فرماندار خرمشهر از پيشرفت خود مسكن مهر شهرستان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ريزي‌ها قرار است 900 واحد از اين واحدها تا پايان امسال در اين شهرستان به بهره‌برداري برسد و تحويل داده مي‌شود. قرارداد ساخت 171 واحد مسكن مهر نيز از حدود يك ماه پيش منعقد شده و پيمان‌كار كار خود را آغاز كرده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
0
با سلام وخسته نباشید. مابتفاوت درخواست شده ازاعضا 8 ملیون به بالاست واکثر انها توانایی تهیه چنین مبلغی را ندارن لطفاتا اماده شدن این واحدها پیگیریهای لازم رامبذول بفرمایید. باتشکر
:
:
:
آخرین اخبار