تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان:
«زلاتکو جوانوویچ» به نفت آبادان پیوست
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از پیوستن «زلاتکو جوانوویچ» اهل کشور بوسنی به تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خبر داد
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از پیوستن «زلاتکو جوانوویچ» اهل کشور بوسنی به تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خبر داد.

هماد سامری امروز اظهار کرد: بازیکن سابق تیم بسکتبال توزین الکتریک کاشان که پدیده خارجی لیگ بر‌تر بود، به تیم پالایش نفت آبادان پیوست.

وی ادامه داد: «زلاتکو جوانوویچ» 30 ساله اهل کشور بوسنی است و در پست‌های یک و دو برای تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در لیگ حرفه‌ای بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: این بازیکن برای یک فصل قرارداد خود را با تیم پالایش نفت آبادان منعقد کرده و به‌زودی در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

سامری با اشاره به‌وضعیت تیم پالایش نفت آبادان و نحوه آماده‌سازی این تیم برای حضور در لیگ حرفه‌ای افزود: تمرینات این تیم مدت زیادی آغاز شده است، اما با اضافه شدن ملی پوشان به تیم، همچنین با آمدن بازیکن خارجی به شکل جدی و هدفمندتر دنبال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به‌طور حتم با انجام تمرینات و پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی، به شرایط مطلوبی خواهیم رسید و پیش‌بینی فصل خوبی را برای تیم نفت آبادان دارم.

فصل جدید لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، هفتم آبان سال جاری با شرکت دوازده تیم آغاز خواهد شد، تیم پالایش نفت آبادان فصل گذشته این رقابت‌ها، در اولین تجربه خود در سطح اول بسکتبال کشور موفق به کسب مقام پنجم شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار