تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۲۹۲۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی استقلال ملاثانی: مقابل سپاهان از پیش بازنده نیستیم

  سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت که در مقابل سپاهان، تیم دست و پا بسته ای نبوده و به دنبال صعود به مرحله بعد هستیم.

  سیاوش اکبرپور پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی انجام داده و سعی کردیم اتفاقات هفته گذشته در مقابل فجر سپاسی را فراموش کنیم.

وی افزود: سپاهان ۶ ، هفت بازیکن ملی پوش دارد و می دانیم که کار بسیار سختی برابر این تیم داریم، اما با این وجود برای کسب موفقیت تلاش می کنیم. فردا یک بازی بسیار خوب از تیم استقلال ملاثانی خواهیم دید و به دنبال اثبات خود به فوتبال ایران هستیم.

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: بازی کردن در اهواز برای هر تیمی سخت است اگرچه یک سوی میدان سپاهان بوده و باید مقابل این تیم با تمرکز و در شان نام خوزستان، بازی کنیم. با توجه به اینکه استقلال ملاثانی تنها نماینده خوزستان در جام حذفی است امیدوارم با حمایت مردم نماینده خوبی برای فوتبالی این استان باشیم.

وی افزود: جا دارد از استاندار خوزستان و باشگاه فولاد که استادیوم خود را برای بازی با سپاهان در اختیار ما قرار دادند، قدردانی کنم. ما در این بازی میزبان هستیم و باید قدر این موقعیت را بدانیم.

اکبرپور گفت: از سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال که به گلر تیم ما روحیه داد بسیار تشکر می کنم و امیدوارم فردا روز خوبی برای دروازه بان بسیار خوب و توانمند استقلال ملاثانی باشد. بازیکنان ما فوتبالیست‌های بزرگی هستند و مطمئنم که می‌توانند به فوتبال ایران بسیار کمک کنند.

وی در خصوص مشکل نداشتن زمین تیم استقلال ملاثانی بیان کرد: اگر بازی با فجر سپاسی تکرار شود، چهار بازی در خانه داریم و قرار شد انجام این بازی‌ها در استادیوم‌های استان خوزستان تقسیم شود.

اکبرپور گفت: امیدوارم فصل آینده اتفاقات خوبی برای استقلال ملاثانی رخ دهد و شرایط به صورتی نباشد که مدیران باشگاه به فکر فروش امتیاز تیم باشند. از استاندار خوزستان که پیگیر مسائل تیم بوده قدردانی می‌کنم و امیدوارم فردا نماینده بسیار خوب برای استان خوزستان باشیم.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال ملاثانی روز جمعه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار