تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۴۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات اجرایی تعریض جاده شادگان به دارخوین آغاز شد
جاده روستای جوال به شادگان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی فاز نخست تعریض محور شادگان به دارخوین آغاز شد
با حضور مسئولان استانی و شهری، جاده روستای جوال به شادگان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی فاز نخست تعریض محور شادگان به دارخوین آغاز شد.

عملیات اجرایی فاز نخست تعریض جاده شادگان به دارخوین روز پنجشنبه با حضور معاون مدیریت توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، فرماندار شادگان، مشاور ارشد مدیر کل راه و شهرسازی و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

فرماندار شادگان در آیین بهره برداری طرح راه های روستایی، در خصوص افتتاح جاده جوال به مرکز شهرستان، گفت: این محور ارتباطی طی شش ماه فعالیت به بهره برداری رسید.

بهروز فرج اللهی با بیان محل تامین اعتبار این طرح عنوان کرد: طرح جاده جوال شادگان به طول سه کیلومتر، با تامین اعتبار وزارت نفت بهره برداری شد.

وی زمین جاده جوال را اهدایی اهالی منطقه عنوان کرد و گفت: این جاده به منظور دسترسی آسان و مردم روستای جوال به شهر می باشد و با احداث این جاده، مسیر جوال – شادگان 10 کیلومتر کوتاه تر می شود.

فرج اللهی با تجلیل از پیگیری مشترک نمایندگان شهری و مسئولان استانی در اجرای طرح های عمرانی، کلنگ زنی فاز نخست چهار بانده کردن محور شادگان دارخوین را از دیگر طرح های انجام شده دراین روز عنوان کرد و گفت: این طرح با اعتبار 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزات راه و شهر سازی تامین شده است.

فرج الهی با تاکید بر ایمنی جاده‌ در این مسیر ابراز کرد : این طرح در جهت تعریض جاده شادگان -دارخوین است و انتظار می رود تلفات جاده ای و خطرات ناشی از تصادفات در این مسیر کم شود.

فاصله جاده شادگان تا سه راهی دارخوین در مسیر محور ارتباطی آبادان به اهواز حدود 25 کیلومتر می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار