تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علاقه مندان فوتبال در آبادان؛ نگران آینده تیم صنعت نفت
جمع زیادی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پی کسب نتایج ضعیف این تیم، مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت را مقصر اصلی قلمداد کرده و برکناری وی را خواستار شدند
جمع زیادی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پی کسب نتایج ضعیف این تیم، مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت را مقصر اصلی قلمداد کرده و برکناری وی را خواستار شدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از گذشت 11 هفته از رقابت های لیگ دسته اول کشور نتوانسته رضایت هوادارانش را جلب کند و اکنون این هواداران سخت نگران آینده این تیم می باشند.

هواداران آبادانی مشکل اصلی تیم صنعت نفت را مدیریت ضعیف این موسسه عنوان کردند و به ادعای آنان، توان اداره این تیم پر طرفدار را در لیگ یک جام آزادگان ندارد و باعث شده این تیم نتایج راضی کننده کسب کند.

هواداران آبادانی که فوتبال را خوب می فهمند و انتظار دارند تیم محبوب شهرشان در بالاترین سطح فوتبال کشور حضور یابد، این روزها دیگر خوشبینانه به آینده تیم صنعت نفت نگاه نمی کنند و حتی برای دیدن بازی های این تیم بازی به بازی تعدادشان در ورزشگاه تختی آبادان کمتر می شود.

آنها اظهار می دارند:تیم صنعت نفت ، فصل جاری را با هزینه بسیار بالایی شروع کرد، ولی بازیکنانی جذب کرد که کارایی لازم را نداشته و مقابل تیم های نه چندان مطرح نیز، حرفی برای گفتن ندارد.

منصور احمدیان یکی از این هواداران گفت:مهم ترین مشکل صنعت نفت مدیریت است و تداوم این شرایط، صنعت نفت را از هدف اصلی خود دور می کند.

وی اظهار داشت:پس از بازی صنعت نفت مقابل آلومینیوم اراک، سرمربی تیم صنعت نفت نکاتی را عنوان کرد که مشخص شد مدیریت باشگاه مشکل دارد.

این هوادار آبادانی افزود:چطور مدیریت باشگاه در جذب بازیکنان که بر عهده سرمربی است دخالت می کند و اقدام به جذب بازیکنان ضعیف آن هم با قراردادهای کلان می کند.

احمدیان تصریح کرد:مدیریت باشگاه با این کار، در حق فوتبال آبادان ظلم کرد و با این اقدامات اشتباه خود باعث دلزدگی و قهر تماشاگران با تیم صنعت نفت شد.

اسماعیل زنگنه دیگر هوادار آبادانی نیز گفت:جای بسی تعجب است که هوداران، بارها به عملکرد مدیریت باشگاه معترض بوده اند، ولی مسوولان هیچ واکنشی نشان نداده اند.

وی اظهار داشت: ظاهرا مسوولان نیز، دیگر دلشان با تیم صنعت نفت نیست زیرا تاکنون پای درد دل هواداران ننشسته اند و همچنان از مدیریت ضعیف موسسه صنعت نفت حمایت می کنند.

زنگنه تصریح کرد:پس از سخنان کارلوس مانوئل سرمربی تیم صنعت نفت مشخص شد دلالان در بستن این تیم کاملا نقش داشته اند و باید به حال این فوتبال فقط گریست.

مسلم قهرمانی دیگر هوادار تیم صنعت نفت آبادان که بیش از نیم قرن برای تشویق این تیم به ورزشگاه می آید نیز گفت:مدیرعامل باشگاه صنعت نفت تاکنون نتوانسته مشکلات و حاشیه های این تیم را برطرف کند و این مساله در کسب نتایج تیم کاملا مشهود است.

وی اظهار داشت: وقتی بازیکن غیر بومی و مدیریت ناکارآمد باشگاه همه امور تیم را در دست گرفته اند و حتی نقش سرمربی را نیز در پشت پرده بر عهده دارند، وضعیت بهتر از این نخواهد شد.

وی تصریح کرد:تا زمانی که مدیریت باشگاه جوابگوی مردم و طرفدارن تیم نباشد، وضعیت این تیم بهتر از این نمی شود و بهترین راه برای نجات تیم تغییر مدیریت در این باشگاه است.

قهرمانی افزود: تیم صنعت نفت سال ها از مدیریت غیر کارآمد، ضربات زیادی خورده و در این فصل شرایط بحرانی تر از سال های گذشته شده و اکنون دیگر هوادار حاضر نیست این تیم را مورد حمایت خود قرار دهد.

کارلوس مانوئل سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص شرایط این تیم گفت:صنعت نفت شرایط بحرانی دارد و بازیکنان این تیم از نظر فنی هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

وی اظهار داشت:من هرگز چنین شرایطی در تیم های قبلی خود تجربه نکرده بودم و جای تعجب دارد بازیکن نتواند در بازی دستورات سرمربی را اجرا کند.

سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت افزود:نمی توانم خیلی موارد را بازگو کنم، زیرا با باشگاه قرارداد دارم و شاید صادقانه باشد خیلی حرف ها را بزنم.

مانوئل تصریح کرد: فکر نمی کردم بازیکنانی که جذب شده اند از نظر فنی این قدر شرایط بدی داشته باشند.

وی گفت: امیدوارم هواداران درک کنند چه شرایطی در تیم وجود دارد و همه باید جوابگوی باشیم زیرا آنها حق این اعتراض و انتقاد دارند.

علی عیسی زاده مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان نیز در خصوص اعتراض هواداران تیم، گفت:تیم صنعت نفت بر خلاف انتظار ما نتیجه گرفته است و هواداران حق دارند نگران آینده این تیم باشند.

وی اظهار داشت: البته فاصله ما با تیم های بالای جدول زیاد نیست و این فاصله قابل جبران است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اضافه کرد:صنعت نفت متعلق به هواداران است و آنها با حمایت های خود زمینه نتیجه گیری تیم را فراهم می کنند.

عیسی زاده افزود: صنعت نفت تیم جوانی است که در ترکیب خود بازیکنان جوان بومی را جای داده و به طور حتم در آینده این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور با 16 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار