تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۴۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: فکر می‌کردند من جادوگرم
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان پس از شکست تیمش برابر ملوان، گفت: شانس با ما یار نبود
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان پس از شکست تیمش برابر ملوان، گفت: شانس با ما یار نبود.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با ملوان، اظهار کرد: قبل از هر چیز باید به تیم خوب ملوان تبریک بگویم و متاسفم برای بازیکنان خودم که با این همه تلاش در این آب و هوای بد، نتوانستند نتیجه بگیرند. قبل از این که به اینجا بیاییم، یوسف وکیا و مهرداد جماعتی مصدومان تیم ما بودند و در دقایق اولیه بازی هم امید خالدی را از دست دادیم. به هر حال تعیین نتیجه این بازی، با گل زیبای ماهینی بود.

اسکوچیچ: فکر می‌کردند من جادوگرم

وی گفت: فکر می‌کنم حق بازیکنان ما بیشتر از این بود. طبیعی است که باید صبر کنیم و به آینده نگاه کنیم. در 4 - 5 بازی با توپ‌های بیخودی که روی دروازه ما آمده است، بازی را واگذار کردیم. در یک بازی با یک پنالتی بیخود باختیم. در یک بازی دیگر با گل به خودی و امروز هم با شوت 30 متری ماهینی بازی را واگذار کردیم. باید بگویم که شانس با ما یار نبود. هیچ ایرادی به تیمم نمی‌گیرم، چرا که شرایط زمین امروز غیر طبیعی بود.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه افزود: امروز اثراتی از بازیکنانم دیدم که من را به آینده امیدوار کرد و احساس می‌کنم که این جوانان می‌توانند ما را از این شرایط بیرون بکشند. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم، مخصوصا از اکبر ایمانی که بازی خیلی خوبی انجام داد.

وی در مورد تیم ملوان، گفت: تا آن جا که من ملوان را می‌شناسم، همیشه همین طور بوده است و سبک بازی‌ای که من از آن‌ها دیده‌ام به همین شکل بوده است.

اسکوچیچ در ادامه بیان کرد: در فصل نقل و انتقالات در تیم ما کارهایی باید انجام می‌شد که انجام نگرفت. شاید بعضی‌ها فکر می‌کردند که من جادوگر هستم، ولی من یک مربی‌ام. بازیکنان ما در حال حاضر بیشتر در تیم تراکتورسازی و ملوان توپ می‌زنند و ما 8 بازیکن اصلی خود را در اول فصل از دست دادیم. در این شرایط باید چه کار کرد؟ ما هر هفته مقابل بازیکنان خودمان بازی می‌کنیم و باشگاه ما کارخانه بازیکن سازی ندارد که پس از رفتن این همه بازیکن، دوباره بازیکن جدید بسازد. من فکر می‌کنم تعادل تجاری در بازار نقل و انتقالات وجود ندارد. امیدوارم که بتوانم تجربه خوب انزلی را در تیم فولاد تکرار کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار