تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۱۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض شديد فولادي‌ها به اسکوچيچ در فرودگاه
تعدادي از هواداران تيم فوتبال فولاد خوزستان با حضور در فرودگاه اهواز به سرمربي اين تيم اعتراض کردند و خواستار استعفاي او شدند
تعدادي از هواداران تيم فوتبال فولاد خوزستان با حضور در فرودگاه اهواز به سرمربي اين تيم اعتراض کردند و خواستار استعفاي او شدند.

پس از اينکه اعضاي تيم فولاد خوزستان اوايل بامداد پنجشنبه از پرواز شماره 2614 هواپيمايي نفت پياده شدند، تعدادي از هواداران تيم فولاد که در سالن فرودگاه اهواز حضور پيدا کرده بودند، به سمت سرمربي اين تيم رفتند و خواستار استعفاي وي شدند.

هواداران تيم فولاد نسبت به نحوه بازي هاي نااميدکننده اين تيم در فصل جاري و يارگيري دراگان اسکوچيچ اعتراضات تندي به اين مربي کروات داشتند و از وي خواستند که تيم فولاد را ترک کند.

دراگان اسکوچيچ بهت زده به طرفداران ناراضي تيم فولاد مي‌کرد و پاسخي براي آنها نداشت و در نهايت برخي از بازيکنان و اعضاي کادر اجرايي تيم فولاد خوزستان، هواداران عصباني اين تيم را آرام کردند.

اين طرفداران تيم فولاد به اسکوچيچ اعلام کردند که ديگر نمي‌توانند اين نتايج تحقيرآميز را تحمل کنند و بهتر است که وي اجازه بدهد مربي ديگري بيايد و تيم فولاد را نجات دهد.

هواداران تيم فولاد همچنين سراغ چند بازيکن غيربومي اين تيم را مي‌گرفتند تا به عملکرد آنها اعتراض کنند ولي متوجه شدند که فقط بازيکنان خوزستاني تيم فولاد با اين پرواز به اهواز بازگشته‌اند و ساير بازيکنان فولاد پس از بازي با استقلال راهي شهرهايشان شده‌اند.

بازي‌هاي تدافعي و خسته کننده تيم فولاد که با شکست هاي متوالي همراه شده، نارضايتي عمومي را در بين هواداران پرشمار اين تيم در سراسر خوزستان بوجود آورده است.

مرجع / خبرگزاری موج
:
:
:
آخرین اخبار