تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۳۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ به اهواز بازگشت
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که برای استفاده از تعطیلات لیگ برتر و سال نومیلادی به کشورش کرواسی رفته بود روز سه شنبه به اهواز بازگشت
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که برای استفاده از تعطیلات لیگ برتر و سال نومیلادی به کشورش کرواسی رفته بود روز سه شنبه به اهواز بازگشت.

باتوجه به اینکه تمرین بازیکنان تیم فولاد خوزستان امروز(سه شنبه) تعطیل است، اسکوچیچ از چهارشنبه هدایت تمرینات تیم فولاد خوزستان را در زمین اختصاصی این باشگاه پیگیری خواهد کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای بهبود وضع خود در جدول درصدد جذب چند بازیکن است و تاکنون مهرداد بایرامی که درخط حمله توپ می زند را از تیم تراکتورسازی تبریز جذب کرده است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین قرار است دورگ کوئه ماها که اهلیت کامرونی دارد و در چند تیم کشورهای اروپایی شاغل بوده، را به خدمت بگیرد.

این بازیکن که در نوک حمله کار می کند و در دو روز گذشته درتمرینات فولاد شرکت داشت ، روز سه شنبه در آکادمی فوتبال در تهران تست پزشکی داد.

جذب یک دروازه بان و یک مدافع از نیازهای دیگر تیم فوتبال فولاد خوزستان است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر با 14 امتیاز درمکان سیزدهم جدول قراردارد روز نهم بهمن ماه آینده در اهواز مهمان تیم فوتبال استقلال خوزستان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار