تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۹۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز:
مردم افراد متقی و معتقد به ولایت را راهی مجلس کنند
امام جمعه موقت اهواز گفت: مردم در انتخابات پیش رو باید افراد با تقوا و معتقد به ولایت و اصل نظام جمهوری اسلامی را به مجلس شورای اسلامی راهی کنند
امام جمعه موقت اهواز گفت: مردم در انتخابات پیش رو باید افراد با تقوا و معتقد به ولایت و اصل نظام جمهوری اسلامی را به مجلس شورای اسلامی راهی کنند.

مردم افراد متقی و معتقد به ولایت را راهی مجلس کنند

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا حاجتی درخطبه های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: دو انتخابات مهم و حیاتی برای کشور در پیش رو داریم که مردم باید هنگام رای دادن، به افراد صالح و شایسته رای دهند.

وی افزود: مردم باید در رای دادن چند شاخص برای خود تعریف کنند. اولین شاخص برای انتخاب افراد، تقوای الهی آنان است که در این صورت افراد راه مستقیم را در نمایندگی خود در پیش می گیرند.

وی افزود: دومین شاخص نیز ولایتمداری است که فرد انتخاب شونده باید از آن برخوردار باشد زیرا عمود این انقلاب، ولایت فقیه است.

حاجتی بیان کرد: شورای نگهبان و وزارت کشور هم باید به خوبی فعالیت های انتخاباتی و قبل از آغاز رسمی تبلیغات را زیرنظر بگیرند و در این میان مردم به عنوان انتخاب کننده اصلی باید افرادی را وارد مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی کنند که معتقد به ولایت فقیه و اصل نظام جمهوری اسلامی باشند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نمایش شکوهمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور بیان کرد: مردم ایران همچون سال های قبل با حضور باشکوه خود در این راهپیمایی حماسه آفریدند و این اخطار را به دشمنان دادند که فکر دخالت و نفوذ به کشور را از سر بیرون کنند.

حاجتی با بیان اینکه حتی با وجود شرایط پیش آمده بعد از مذاکرات نیز نمی توان به آمریکا اطمینان کرد، گفت: آمریکا قابل اطمینان نیست و زیر دستکش های مخملی آن، دستهای چدنی وجود دارد. ملت ایران تا آخرین قطره خون پای انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) ایستاده است و آمریکا این مسئله را هیچگاه فراموش نکند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار