تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۲۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: احساس غرور کردم وقتی کی‌روش دستم را بالا برد/عکس
عبدالله ویسی دیروز در سرخط خبرها قرار داشت. سرمربی قهرمان لیگ، تیم جدیدش را انتخاب کرد و رسماً سپاهانی شد. ویسی پس از مذاکره با باشگاه‌های سپاهان و استقلال خوزستان، به دوبی رفت تا چند روزی استراحت و تصمیم درستی را اتخاذ کند.
http://namehnews.ir/files/fa/news/1395/3/3/242303_609.jpg

عبدالله ویسی دیروز در سرخط خبرها قرار داشت. سرمربی قهرمان لیگ، تیم جدیدش را انتخاب کرد و رسماً سپاهانی شد. ویسی پس از مذاکره با باشگاه‌های سپاهان و استقلال خوزستان، به دوبی رفت تا چند روزی استراحت و تصمیم درستی را اتخاذ کند.

او که شنبه به ایران برگشته بود، پس از دو روز مذاکره فشرده، دیروز تصمیمش را نهایی کرد. حالا او مأموریت دارد تیمی را که زمانی پیراهن آن را به تن کرده، از سراشیبی و نزول نجات دهد و به دوران طلایی و پرافتخار بازگرداند. توافق نهایی ویسی با سپاهان تنها خبر مهم درباره ویسی نبود. دیروز او در محل تمرین تیم ملی حاضر شد و قرار گرفتن این مربی و کی‌روش در یک قاب و صحبت‌های آنها، سوژه عکاسان و خبرنگاران شد. <گواردیولای> وطنی به سؤالات ما که حول این دو موضوع بود، پاسخ داد.
شما هر وقت فرصت کرده‌اید و شرایط مهیا بوده، سر تمرین تیم ملی رفته‌اید. در این باره توضیح می‌دهید؟
تمرین تیم ملی برای من پر از نکته است. ارتباطی که کی‌روش با بچه‌ها دارد و از سویی نحوه تمرینات. من از تمرینات تیم ملی نکته‌برداری می‌کنم و در کل دوست دارم از نزدیک ببینم شرایط تیم ملی چطور است. از سویی با کی‌روش ارتباط خوبی دارم و بزرگی او در فوتبال نیازی به توضیح ندارد. در ضمن می‌خواهم از کمک کی‌روش در سپاهان استفاده کنم.
کی‌روش چه کمکی می‌تواند به شما در سپاهان بکند؟
کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و در مقابل، سپاهان هم یک باشگاه حرفه‌ای با ساختار خوب است. بنابراین سپاهان نیاز به تفکرات حرفه‌ای دارد که مطمئناً کی‌روش می‌تواند در این مسیر کمک زیادی به من و باشگاه بکند.
شما و کی‌روش دقایقی هم با هم صحبت کردید. بین شما چه صحبت‌هایی رد و بدل شد؟
من از کی‌روش برای موفقیت در تیم جدیدم کمک خواستم و او گفت هر کمکی بتواند، انجام می‌دهد. کی‌روش گفت که بازی‌های استقلال خوزستان را دنبال می‌کرده و نوع بازی ما شبیه لسترسیتی بوده است. خوشحالم که او قهرمانی را حق استقلال خوزستان می‌داند.
او در حاشیه تمرین دست شما را مثل یک قهرمان و فرد پیروز بالا برد…
بله! به من گفت قهرمانی حقت بود و بعد دستم را بالا برد. واقعاً خوشم آمد و احساس غرور کردم. از کی‌روش خواسته‌ام تا حد امکان کمکم کند تا در دوره‌های آموزشی و تمرینات تیم‌های بزرگ و معتبر اروپایی شرکت کنم. کی‌روش فردی با پرستیژ و با شخصیت است و وجود او برای فوتبال ایران ارزشمند
است.
فکر می‌کنید تیم ملی به جام جهانی روسیه صعود می‌کند؟
دوره قبل پس از اولین باخت گفتم که تیم ملی به جام جهانی می‌رود. این بار از دفعه پیش هم مطمئن‌تر هستم. کی‌روش کارش را بخوبی بلد است و بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد که می‌توانند تیم ملی را سربلند کنند.
از تیم ملی فاصله بگیریم؛ چه شد که قید استقلال خوزستان را زدید و سپاهان را انتخاب کردید؟
بعد از قهرمانی، احساسم برای ادامه همکاری خوب نبود و به نظرم تیم شرایط حضور در آسیا را نداشت. با مدیر باشگاه و هیأت مدیره صحبت کردم و حالا هم از هواداران خوزستانی عذرخواهی می‌کنم و امیدوار هستم مردم از دست من ناراحت نباشند. من نمی‌توانستم در استقلال خوزستان کار کنم و مأموریت من در این تیم تمام شده بود. من در خوزستان مربیگری، سرمربیگری و بازی کرده‌ام و دینم را به آنجا ادا کرده‌ام.
فکر می‌کنید در سپاهان موفق می‌شوید؟
مگر دیوانه باشم که بخواهم قولی بدهم، اما مطمئناً دوست دارم تیمم در رتبه‌های بالای جدول باشد. مردم اصفهان اگر تیم‌شان را دوست دارند، باید به سپاهان کمک کنند. من می‌روم که انقلابی در سپاهان به وجود بیاورم 9-8 سال در آنجا بازی کرده‌ام. از مردم می‌خواهم کاری به شخص و نفر نداشته باشند و از تیم خودشان حمایت کنند./ ورزش جهان

:
:
:
آخرین اخبار