تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۲۵۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی بنیاد بیماران خاص؛
۸ دستگاه دیالیز جدید وارد مرکز دیالیز «مادر» دزفول شد
به همت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی دزفول، هشت دستگاه جدید دیالیز از سوی بنیاد بیماران خاص وارد مرکز دیالیز «مادر» در دزفول شد
به همت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی دزفول، هشت دستگاه جدید دیالیز از سوی بنیاد بیماران خاص وارد مرکز دیالیز «مادر» در دزفول شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرد: به همت خیرین و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، تعداد هشت دستگاه دیالیز جدید خریداری و در مرکز دیالیز مادر دزفول مستقر شدند.

یوسف پریدار، مرکز دیالیز مادر دزفول را با ظرفیت ۳۵ تخت یکی از بزرگترین مراکز دیالیز کشور برشمرد و افزود: با اهدای این هشت دستگاه توسط بنیاد بیماران خاص کشور، مرکز دیالیز مذکور تکمیل و به بیمارستان بزرگ گنجویان دزفول تحویل داده شد.

وی در ادامه از انتقال بخش دیالیز بیمارستان گنجویان به مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و تصریح کرد: به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات به بیماران و بازسازی بخش قبلی تصمیم به جابه جایی این مرکز گرفته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: بنابراین مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) به عنوان محل جدید بیماران دیالیزی شهرستان دزفول و شمال خوزستان است.

پریدار در پایان یادآور شد: بخش جدید بیماران دیالیزی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع و نوساز، دارای ظرفیت ۳۰ تخت است ضمن اینکه بخش جدید در حال حاضر فعال است و به بیماران دیالیزی خدمت ارائه می کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار