تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۸۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عدم دسترسی شهروندان دزفولی به گیرنده دیجیتال‌
فرمانده سپاه دزفول گفت: عدم دسترسی مناسب شهروندان به گیرنده دیجیتال‌ پذیرفتنی نیست
فرمانده سپاه دزفول گفت: عدم دسترسی مناسب شهروندان به گیرنده دیجیتال‌ پذیرفتنی نیست.

عبدالامیر محتشمی‌راد در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی یک راهکار مناسب برای رفع نیازهای فرهنگی دزفول مطابق با نیازهای شهروندان است.

وی افزود: حضور همه افراد و مسئولین و اجرای مصوبات این شورا یک نیاز جدی است و همه برای اجرا تصمیمات این شورا باید مصمم باشیم و عدم اجرای مصوبات این شورا زیبنده نیست.

فرمانده سپاه دزفول عنوان کرد: اگر جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دزفول به صورت  ماهیانه و  با حضور اعضای ثابت ستاد تأمین، امام جمعه و شهردار شهرستان برگزار شود نتیجه و دست آورد های بهتری را به ارمغان خواهد آورد.

وی گفت: یکی دیگر از نیازهای دزفول، توجه به رفع دریافت سیگنال‌های گیرنده دیجیتال در بخش‌هایی از شهرستان است که با همکاری صدا و سیمای خوزستان و مسئولین محلی و استانی می‌توان این مشکل را به حداقل رساند.

محتشمی راد بیان کرد: عدم دسترسی مناسب شهروندان به گیرنده دیجیتال، شهروندان را برای استفاده از ماهواره ترغیب خواهد کرد که این محرومیت شهرستان در این زمینه، پذیرفتنی نیست.

وی افزود: شهروندان  و مسئولین دزفولی برای رفع این مشکل پیگیری‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند که امیدواریم این مشکل در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

فرمانده سپاه دزفول اظهار کرد: یکی دیگر از موضوع‌های مورد نیاز، لزوم پیگیری برای احداث یک کمپ ترک اعتیاد برای شهرستان است.

وی گفت: در صورت اجرای این طرح، ضمن حفظ و توسعه هنجارهای اجتماعی زمینه بروز بسیاری از نا بهنجاری در شهرستان جلوگیری خواهد شد که این مقوله با پیگیری مسئولان مرتبط، قابل پیگیری است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار