تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۱۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ستاد انتخابات خوزستان:
انتشار اسامی داوطلبان قبل از تعیین صلاحیت نهایی ممنوع است
رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: انتشار اسامی داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری‌ها ثبت نام کرده‌اند قبل از تعیین صلاحیت نهایی ممنوع است.

به گزارش فارس، حمید قناعتی ظهر امروز در حاشیه نشست هماهنگی ستاد انتخابات با حضور فرمانداران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات ستاد انتخابات به منظور مطالعه نیاز حوزه‌های انتخابی به شکل منظم در استان تشکیل و نیاز‌ها از زبان فرمانداران بررسی می‌شوند تا امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و نیز تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در اختیار آنان قرار گیرد.
وی افزود: در دو روز آینده این جلسات با بقیه فرمانداران استان پیگیری خواهند شد تا از آخرین دستورات ستاد مرکزی انتخابات کشور مطلع شده و نیازهای خود را مطرح می‌کنند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان افزود: همچنین جلساتی با مدیران کل دستگاه‌ها گرفته خواهد شد تا طبق بخش نامه معاون اول رئیس جمهوری، مستند به قانون انتخابات که بر مبنای آن دستگاه‌ها موظفند کلیه نیاز‌ها اعم از تجهیزاتی و نیروی انسانی مورد نیاز حوزه انتخابیه را برطرف کنند، هماهنگی‌های لازم را به عمل می‌آوریم.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه در خصوص شعب اخذ رای مناطق عشایری که نیاز به بالگرد داشتند تصمیم گیری‌های مناسب به عمل آمد.
قناعتی تصریح کرد: انتشار اسامی داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری‌ها ثبت نام کرده‌اند قبل از تعیین صلاحیت نهایی ممنوع است.
به گفته وی، پس از بررسی‌های نهایی در جلسات مشترک هیئت اجرایی و هیئت نظارت که بر اساس ماده ۴۸ قانون انتخابات، استعلامات لازم از سوی مراجع چهارگانه را جمع آوری می‌کنند، به صلاحیت داوطلبان رسیدگی و پس از اخذ تصمیمات نهایی فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه نسبت به انتشار آگهی کاندیدای نهایی اقدام می‌کنند.
براساس این گزارش، از استان خوزستان 317 نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند. استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی 18 نماینده دارد.
:
:
:
آخرین اخبار