تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۱۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل سیاسی و انتخابات خوزستان:
تبلیغات غیرمجاز نامزد‌ها بر تایید صلاحیت آنها موثر است
تبلیغات خارج از چارچوب قانون و زودهنگام کاندیدا‌ها را در تایید صلاحیت آن‌ها موثر است و تمام اقدامات تبلیغی نامزد‌ها در فرمانداری‌ها رصد می‌شود و تخلفات در کمیته بررسی صلاحیت‌ها مطرح خواهد شد / اینگونه تخلفات در زمان بررسی اعتبارنامه کاندیدا‌ها و حتی در صورت انتخاب نامزد‌ها در مجلس نیز قابل پیگیری است
حمید قناعتی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستانمدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: تبلیغات خارج از چارچوب و زودهنگام نامزدهای انتخابات مجلس نهم در تایید صلاحیت آن‌ها موثر است.

حمید قناعتی امروز در گفت‌و‌گو با فارس، تبلیغات خارج از چارچوب قانون و زودهنگام کاندیدا‌ها را در تایید صلاحیت آن‌ها موثر دانست و گفت: تمام اقدامات تبلیغی نامزد‌ها در فرمانداری‌ها رصد می‌شود و تخلفات در کمیته بررسی صلاحیت‌ها مطرح خواهد شد.
به گفته وی، اینگونه تخلفات در زمان بررسی اعتبارنامه کاندیدا‌ها و حتی در صورت انتخاب نامزد‌ها در مجلس نیز قابل پیگیری است.
وی تبلیغات دیواری و الصاقی را ممنوع اعلام کرد و افزود: با بازنگری در قانون انتخابات تبلیغات روی در و دیوار ممنوع شده است. کاندیدا‌ها حق الصاق عکس روی در و دیوار را ندارند، همچنین الصاق پوستر، اعلامیه، زندگینامه، تراکت و دیوار نویسی به وسیله اسپری و رنگ ممنوع است.
به گفته وی، نامزد‌ها می‌توانند عکس با ابعاد ۱۰ در ۱۵ و زندگینامه با ابعاد ۱۵ در ۲۰ داشته باشند.
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری خوزستان نصب پارچه نوشته یا تابلوی تبلیغاتی و بنر در خارج از ستادهای انتخاباتی را نیز ممنوع اعلام کرد و افزود: نامزد‌ها فقط در محل ستاد انتخاباتی خود می‌توانند این موارد را نصب کنند و هر کاندیدا به تعداد مناطق شهرداری هر شهر می‌تواند یک ستاد تبلیغاتی داشته باشد.
قناعتی در ادامه ابراز داشت: تخریب کاندیدا‌ها بدعت بدی است که توسط بعضی نامزد‌ها انجام می‌شود و اثبات خود را مبنی بر تخریب دیگران می‌بینند، بعضی نیز به تخریب دولت روی می‌آورند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بررسی‌های هیئت‌های بازرسی، گزارش‌های مردمی نیز از طریق سایت و تلفن‌هایی که متعاقباً اعلام خواهد شد، دریافت می‌شود.
قناعتی تاکید کرد: نمایندگان کاندیدا‌ها با کارتی که توسط هیئت نظارت صادر می‌شود از آغاز رای گیری تا پایان استخراج آرا و تنظیم صورت‌جلسه می‌توانند بر روند کار نظارت کنند و حاضر باشند و به هیچ عنوان نمی‌توان کاندیداها را از حوزه‌ها و شعب اخذ رای بیرون کرد مگر تخلفی مرتکب شده باشند.
همزمان با سراسر کشور، در خوزستان نخستین مرحله از فرایند نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز شنبه سوم دی ماه با آغاز کار ثبت نام از نامزدهای نمایندگی مجلس آغاز می‌شود. همچنین 18 کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی به خوزستان تعلق دارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
2
اين همه محدوديت براى چيست ؟ بالاخره اينها بايد خودشون را معرفى كنن به مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
1
1
آقا فرمودند همه بايد بدنبال مشاركت حداكثرى باشند. با اين سخت گيرى ها مشاركت پايين مى آيد مردم كانديداهاى جديد را نميشناسند از قديمى ها هم ناراضى هستند بنابراين ممكن است راى ندهند 
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
0
1
نماينده هاى فعلى و قبلى كه مشهور هستند با اين قانون تبليغات راحت تر راى مى آورند. چهره هاى جديد عليرغم شايستگى راى نمى آورند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
0
0
زمان تبليغات كانديداهها خيلي اندك است با اين مدت كم نمي توان يك كانديد خوب و اصلح را شناخت.
:
:
:
آخرین اخبار