تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۱۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاظم نسب در تذکر شفاهی؛
مقابله با ریزگردها همانند مبارزه با دشمن خارجی تلقی شود
نماینده مردم اهواز در مجلس خطاب به رئیس جمهور خواستار رسیدگی جدی به پدیده ریزگردها شد که باعث انواع بیماری‌ها و کاهش امید به زندگی در خوزستان شده است
نماینده مردم اهواز در مجلس خطاب به رئیس جمهور خواستار رسیدگی جدی به پدیده ریزگردها شد که باعث انواع بیماری‌ها و کاهش امید به زندگی در خوزستان شده است.

جواد کاظم نسب در نشست علنی امروز(چهارشنبه 14 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود پاسداشت سلامت شهروندان و رفع تبعیض و محرومیت را از تکالیف دولت بر اساس قانون اساسی دانست و گفت: در جمهوری اسلامی حفاظت محیط زیست وظیفه عمومی بود و تخریب آن ممنوع است.

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تالاب‌های منطقه به علت حفاری استخراج نفت خشک شده و منجر به نابودی کشاورزی و نخیلات شده، ضمن اینکه حدود 13 سال است مورد هجوم ریزگردها واقع شده‌ایم که باعث بیماری، کاهش امید به زندگی و افزایش مهاجرت شده است.

این نماینده مردم در مجلس در پایان خطاب به رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مقابله با ریزگردها باید همانند مبارزه با دشمن خارجی تلقی شود و چنانچه رهبری در سال 93 بر ضرورت بسیج امکانات کشور برای مقابله با این معضل تأکید کردند باید 2 هزار و 400 میلیارد تومانی که برای این کار تصویب شد؛ تخصیص پیدا کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
0
از آقای کاظم نسب بخاطر پیگیری مشکلات استان خوزستان تشکر می کنیم و امیدواریم که شاهد اقدامات عملی در این خصوص باشیم. نمایندگان خوزستان باید بطور جدی مسئله احیای تالاب هورالعظیم و انتقال آب کارون و کرخه را پیگیری کنند.
:
:
:
آخرین اخبار