تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۳۶۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمهور: راه‌آهن باید بیش از پیش توسعه یابد
رئیس جمهور گفت: بسیار خوشحالیم که طرح سامانه کنترل ترافیکی که امروز شاهد افتتاحش بودیم به دست متخصصان عزیز ایرانی انجام شده است
رئیس جمهور گفت: بسیار خوشحالیم که طرح سامانه کنترل ترافیکی که امروز شاهد افتتاحش بودیم به دست متخصصان عزیز ایرانی انجام شده است.

رئیس جمهور: راه‌آهن باید بیش از پیش توسعه یابد

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور لحظاتی پیش در سخنان کوتاهی در حین افتتاح طرح کنترل ترافیک راه آهن جنوب غرب کشور در اهواز اظهارداشت: از وزارت راه و شهرسازی و مدیران و کارکنان این وزارت برای زحماتی که در توسعه راه آهن کشیدند تشکر می‌کنم.

وی افزود: بسیار خوشحالیم که طرح سامانه کنترل ترافیکی که امروز شاهد افتتاحش بودیم به دست متخصصان عزیز ایرانی انجام شده است.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: دو ریله کردن اهواز به بندر امام خمینی پروژه بسیار مهمی است چرا که در آینده باید میزان تردد انسانی و باری را به راه آهن منتقل کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه راه اهن گفت: دوبانده کردن راه آهن اهواز به اندیمشک و دزفول نیز پس از این طرح از برنامه‌های بسیار مهم است.

روحانی تاکید کرد: توسعه راه های ریلی کشور یکی از برنامه‌های جدی دولت یازدهم است که توسط وزارت راه و شهر سازی پیگیری و اجرا می‌شود.

در این مراسن آخوندی وزیر راه و شهرسازی، نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و استاندار خوزستان نیز حضور داشتند.

رئیس جمهور پس از این طرح برای افتتاح پروژه‌های میادین نفتی عازم این میادین نفتی شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار