تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۷۴۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یادوراه شهید کیهانی در اندیمشک برگزار می‌شود
جانشین فرمانده سپاه اندیمشک گفت: با حضور فرمانده عملیاتی لشکر قدس گیلان یادواره شهید کیهانی در اندیمشک برگزار می‌شود.

احسان کریم‌پور اظهار داشت: شهدای مدافع حرم نقشی مهم و مؤثر در توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دارند و به همین جهت، باید بیش از گذشته در مسیر ترویج و توسعه ارزش‌های معنوی آنان باید قدم برداشت.

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک عنوان کرد: شهرستان اندیمشک که بیش از این در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران معاصر و در تمام عرصه‌های معنوی ما، نامی ماندگار از خود در عرصه مقاومت و بیداری اسلامی برداشته و در راه دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع) شهدای عالی مقدر مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی گفت: یکی از این شهدای عالی‌قدر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی بوده که آبان ماه امسال و پس از دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع) و دفاع در برابر گروه‌های تکفیری در جبهه‌های مقاومت به مقام والای شهدات نائل آمده و نامی ماندگار در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی از خود به یادگار ثبت کرده است.

کریم‌پور خاطر نشان کرد: به همین جهت و با هدف معرفی سیره عملی و اعتقادی این شهید عالی قدر مدافع حرم شهر یک هزار شهید اندیمشک و به مناسبت اربعین شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی، ویژه برنامه‌های مختلفی در سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس طراحی و با همکاری بخش‌های مختلف شهری به اجرا می‌رسد.

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک بیان کرد: یکی از این برنامه‌ها یادواره این شهید عالی قدر بوده که فردا پنجشنبه  هجده آذر ماه و از ساعت 9 صبح و با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی در مصلی نماز جمعه اندیمشک برگزار و یاد و خاطر شهید عالی‌قدر حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: در این مراسم سردار محمد علی حق‌بین فرمانده عملیاتی لشکر قدس استان گیلان سخنرانی و به تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت و نقش شهدای مدافع حرم در تقویت ارزش‌های اسلامی و الگوی ولایت پذیری در عرصه‌های مختلف داخلی و برون مرزی، می‌پردازند.

کریم پور بیان کرد: هم چنین مراسم یادبود این شهید عالی‌قدر، عصر پنجشنبه هجده آذر ماه و از ساعت 14:30 الی 16 در آرامگاه ابدی این شهید والامقام مدافع حرم و با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی شهر حماسه‌ساز شش مهر و چهار آذر ماه برگزار و یاد و خاطر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی گرامی داشته می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار