تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۰۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان:
فاز۲ پالایشگاه آبادان اجرایی شد / باید از ظرفیت طرح 550 هزار هکتاری نهایت استفاده را ببریم
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از اجرایی شدن فاز ۲ پالایشگاه آبادان خبر داد
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از اجرایی شدن فاز ۲ پالایشگاه آبادان خبر داد.

عزیزالله شهبازی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: پیمانکار طرح در حال تجهیز کارگاه است و تا چند ماه آینده فرصت‌های شغلی مناسبی برای جوانان مهیا می‌شود.

وی افزود: در فاز اول این طرح سه هزار و600 تا چهار هزار نفر از جوانان بومی جذب بازار کار می‌شوند و در فاز دوم نیز که با فاصله زمانی 4 ماه بعد از اجرای فاز اول اجرا می‌شود چهار هزار نفر مشغول کار می‌شوند.

فرماندار آبادان ظرفیت‌های شغلی در آبادان را در زمینه‌های تجارت، بازرگانی، کشاورزی، آبزی پروری و صنعت برشمرد و گفت: ظرفیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی در آبادان برای سرمایه‌گذاری مهیا است.

وی خواستار فعالیت تعاونی‌ها موجود در منطقه در بازارچه مرزی اروندکنار شد و عنوان کرد: باید از این ظرفیت که توسط دولت در منطقه محروم اروندکنار ایجاد شده استفاده کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان به ظرفیت ایجاد شده در بخش کشاورزی در قالبت طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: باید از این ظرفیت ‌‌نهایت استفاده را کرد.

شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشور در جبهه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی در حال نبرد با دشمن و طی کردن پله‌های پیشرفت است و در این رابطه باید تلاش بیشتری کرد.

وی تصریح کرد: پیشرفت کشور در گرو اعتماد به جوانان و بهره‌گیری از توان و انرژی جوانی است و همان‌طور که جوانان در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کردن اینک نیز در جبهه کار و تلاش نیز به موفقیت دست پیدا خواهند کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار