تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۴۰۴۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجلیل نیروهای نظامی و انتظامی دزفول از تلاش آتش نشانان
جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی شمال خوزستان با حضور در ایستگاه شماره 1 آتش نشانی دزفول با اهدای گل و قرائت فاتحه نسبت به شهدای آتش نشان ادای احترام کردند
جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی شمال خوزستان با حضور در ایستگاه شماره 1 آتش نشانی دزفول با اهدای گل و قرائت فاتحه نسبت به شهدای آتش نشان ادای احترام کردند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول به همراه جمعی از پرسنل این پایگاه و نیز فرمانده انتظامی دزفول در حالیکه تعدادی از ماموران این نیرو وی را همراهی می کردند روز یکشنبه با حضور در ایستگاه شماره 1 آتش نشانی دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو تهران ، از تلاش خستگی ناپذیر آتش نشانان جان بر کف تجلیل کردند.

فرمانده انتظامی دزفول در این آئین ضمن تسلیت این حادثه جانگداز با بیان اینکه نیروهای انتظامی دوشادوش آتش نشانان انجام وظیفه می کنند گفت:حادثه ساختمان پلاسکو تهران هرگز از ذهن و خاطر مردم پاک نخواهد شد اما مردم و مسئولان باید از این حادثه دلخراش درس بگیرند.

سرهنگ علی الهامی اضافه کرد:رشادت و ایثار آتش نشانان یادآور خاطرات بسیجیان جان برکف در هشت سال دفاع مقدس است.

هوشنگ زلقی عضو شورای شهر دزفول نیز با بیان اینکه رشادت آتش نشانان همتراز با ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است گفت:به طور قطع امکانات آتش نشانی دزفول در حد مطلوب نیست لذا تلاش می شود با تکمیل تجهیزات از بروز حوادث ناگوار در دزفول جلوگیری کنیم .

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول نیز در این آئین گفت:این حادثه تلخ نگاه مردم و مسئولان را نسبت به ماموران جان بر کف آتش نشان تغییر داد.

امیر حمیدرضا آشنا ضمن تقدیر از خدمات آتش نشانان گفت:مسئولان باید توجه بیشتری به قشر آتش نشان داشته باشند و در راستای تجهیز امکانات و لوازم بیشتر تلاش کنند .

در این آئین فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با اهدای لوح تقدیر از تلاش خستگی ناپذیر آتش نشانان دزفول تجلیل کرد.

جمعی از رانندگان تاکسی بیسم 1844 دزفول نیز با حضور در آتش نشانی دزفول با اهدای دسته گل و قرائت فاتحه جانفشانی آتش نشانی حادثه ساختمان پلاسکو را ارج نهادند و با آتش نشانان دزفول همدردی کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار