تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۴۰۵۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه عمرانی در شیرین‌شهر
مدیرعامل شرکت عمران شیرین‌شهر از افتتاح و کلنگ‌زنی 5 طرح عمرانی در این شهر با حضور استاندار خوزستان خبر داد
مدیرعامل شرکت عمران شیرین‌شهر از افتتاح و کلنگ‌زنی 5 طرح عمرانی در این شهر با حضور استاندار خوزستان خبر داد.

رضا فرهادزاده ‌اظهار کرد: پارک ارغوان و میدان ورودی شهر دو پروژه‌ای هستند که با اعتبار 12 میلیارد ریال روز گذشته با حضور استاندار کلنگ‌زنی شدند و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی طرح آماده‌سازی معابر محله مهر شیرین شهر نیز با اعتبار 23 میلیارد ریال انجام گرفت تا معابر این محله نیز مانند سایر محله‌های شیرین شهر از امکانات کافی برخوردار باشند و شرایط برای تردد در این منطقه نیز به خوبی فراهم شود.

فرهاد زاده تصریح کرد: بهره‌برداری از شبکه روشنایی محله کهن دیار شیرین شهر با اعتبار 4 میلیارد ریال و بهره‌برداری از شبکه فاضلاب محله مهر با اعتبار 7 میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی هستند که با حضور استاندار در شیرین شهر به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به بازدید استاندار از شیرین شهر گفت: استاندار خوزستان در ادامه از روند اجرای پروژه‌ها در شیرین شهر بازدید و از بستر مناسبی که برای سکونت مردم در این منطقه مهیا شده است تمجید کرد.

فرهاد زاده با اشاره به بازدید استاندار خوزستان از باغ‌شهر شیرین شهر و اقدامات انجام‌شده در این منطقه گفت: همچنین وی در حاشیه این بازدید بر جذب سرمایه‌گذار در این منطقه تاکید کرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: شیرین شهر
:
:
:
آخرین اخبار