تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۹۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظور بررسی روند آبگیری تالاب؛
ابتکار از هورالعظیم بازدید می‌کند
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست چهاردهم اریبهشت‌ماه به منظور بازدید از روند آبگیری هورالعظیم و چند طرح زیست محیطی به خوزستان سفر می‌کند
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست چهاردهم اریبهشت‌ماه به منظور بازدید از روند آبگیری هورالعظیم و چند طرح زیست محیطی به خوزستان سفر می‌کند.

دکتر معصومه ابتکار به همراه برخی معاونان وزرای کشور و جهاد کشاورزی در آغاز سفر یک روزه خود، صبح روز پنج‌شنبه(14 اردیبهشت) وارد فرودگاه اهواز خواهد شد و با بالگرد از آخرین وضعیت آبگیری تالاب هورالعظیم بازدید هوایی خواهد کرد.

در ادامه، ساعت 10 صبح معاون رئیس‌جمهور به منظور شرکت در همایش سیلاب و ریزگرد وارد سالن گیت بوستان اهواز خواهد شد و پس از پایان این همایش به بازدید از فاز دوم طرح آماک(طرح جمع‌آوری و جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه) می‌رود.

ابتکار سپس به منظور بازدید از پروژه تکمیل‌شده تصفیه‌خانه پساب صنعتی پتروشیمی مارون و سایت پسماندسوز منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر راهی ماهشهر خواهد شد.

نشست با فعالان محیط زیست خوزستان در ساعت 18:30 پنج‌شنبه در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه ابتکار به استان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار