تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۴۸۷۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه:
ایجاد سالن چند منظوره در ایذه در انتظار تخصیص زمین ماند
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه با تاکید بر حضور پرشور جامعه ورزش شهرستان در راهپیمایی روز قدس گفت: ایجاد سالن چند منظوره در ایذه در انتظار تخصیص زمین مانده است
هوشنگ حاتمی امروز با اشاره به روز جهانی قدس و تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز بزرگ اظهار کرد: جامعه ورزش شهرستان ایذه به مانند گذشته در راهپیمایی امسال نیز حضور پرشوری خواهد داشت و در کنار مردم برگ زرین دیگری به افتخارات خود خواهد افزود.

وی با اشاره به انجام برنامه‌ریزی برای ساخت سالن چند منظوره در این شهرستان افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، اعتبار این طرح اخذ شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه با بیان اینکه مبلغ 2 میلیارد و 900 میلیون تومان برای ایجاد این سالن اعتبار در نظر گرفته شده است تصریح کرد: این سالن برای محله سرقنات در نظر گرفته شده است.

حاتمی ادامه داد: با توجه به عدم وجود امکانات مناسب در محله سرقنات و وجود برخی از معضلات در آن تصمیم بر ایجاد سالن در این محل است.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار نفر ساکن این منطقه هستند ولی از داشتن امکانات مناسب بی‌بهره هستند بیان کرد: از دستگاه‌ها و ادارات مربوطه از جمله شهرداری و اداره راه انتظار می‌رود  برای توسعه فضای ورزشی شهرستان همکاری اساسی برای تهیه زمین برای احداث این مجموعه داشته باشند.

حاتمی با اشاره به اینکه 2 هزار و 100 متر زمین مورد نیاز برای احداث این سالن است گفت: برای احداث این فضا و جذب اعتبار آن تنها 4 روز دیگر باقی مانده است و انتظار می‌رود مسؤولان امر، خیرین و افراد توانمند برای انجام این امر همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: جا دارد از مساعدت و پیگیری‌های هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تقدیر و تشکر فراوان داشته باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار