تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۴۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور آیت الله صدیقی و حجت الاسلام حسینیان برگزار شد:
اولین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان
حسینیان: جریان انحرافی که شامل مشائی و دو سه نفر دیگر از اطرافیان وی هستند در واقع به معنای واقعی، جریان نیستند چرا که عمیق و ریشه دار نیستند آن‌ها یک حلقه انحرافی هستند اما فتنه یک جریان است که عمق و ریشه و قدمت تاریخی دارد در واقع، جریان انحرافی مطرح شد تا جریان فتنه را تحت الشعاع قرار دهد اما هیچ چیز نباید جریان فتنه را تحت الشعاع قرار دهد
آیت الله صدیقی:

حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی خواهد بود

اولین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان

امام جمعه موقت تهران خطاب به ملت ایران اعلام کرد: آزمونی جدید و حساس در پیش روی مردم ماست که به امید خدا حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی خواهد شد.

آیت الله کاظم صدیقی شامگاه پنجشنبه در نخستین همایش جبهه پایداری استان خوزستان که در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، اظهارداشت: امروز جوانان نسل جدید انقلاب اسلامی از جوانان دوران انقلاب کارآمد‌تر هستند.

وی برتری جوانان نسل جدید انقلاب را به دلیل گذر موفقیت آمیز از فتنه 88 عنوان کرد و گفت: امروز جوانان کشور ما به بصیرت مجهز هستند و خوشبختانه با آگاهی که دارند می‌توانند انقلاب اسلامی را از فتنه‌های آینده به سلامت عبور دهند.

صدیقی ادامه داد: جوانان امروز پرچم دار انقلاب هستند و با تلاش و کوشش در حال توسعه و پیشرفت ایران هسته‌ای هستند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی به پشتوانه همین جوانان در حال افتخار آفرینی در سطح دنیا است، تصریح کرد: این درحالی است که این افتخار آفرینی‌های علمی و دفاعی باعث کینه جویی‌های دشمنان و بدخواهان ملت ایران شده است.

وی افزود: ایران اسلامی با تکیه بر همین جوانان که حضور موفق در زمینه‌های علمی دارند مقتدرانه آماده دفاع از ملت خود است.

صدیقی با اشاره به دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی، گفت: دستاوردهای دفاعی کشور ما در جنگ غزه و لبنان آزمون‌های خود را پس داده و در هر شرایط آماده مقابله با هر تهدید هستیم.

وی همچنین خطاب به ملت ایران اعلام کرد: آزمونی جدید و حساس در پیش روی مردم ماست که به امید خدا حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران، فعالیت مردم در انتخابات را سرنوشت ساز دانست و گفت: تصمیم درست مردم در انتخابات می‌تواند راه امام (ره) را زنده نگه دارد و دستاوردهای بعدی انقلاب را تسریع ببخشد.

صدیقی خواستار هوشیاری هرچه بیشتر مردم در صحنه انتخابات شد و اذعان داشت: مردم مراقب باشند؛ عده‌ای با استفاده از رانت قدرت و ثروت قصد دارند کرسی نمایندگان بحق مردم را اشغال کنند. باید از این افراد سوال شود که این همه پول که در انتخابات هزینه می‌کنند از کجا و به چه نحوی به دست آمده است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: مجلس باید مستقل باشد و آزادانه تصمیم گیری کند و بدون توجه به وعده و وعید‌ها و پول‌هایی که پیشنهاد می‌شود، از حق مردم دفاع کند. اگر وزیری پایش را کج گذاشت او را بازخواست کند.

وی در ادامه خطاب به افرادی که قصد ندارند در انتخابات شرکت کنند، گفت: بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت انقلاب، ملت و کشور نوعی بی‌تقوایی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: به‌‌ همان اندازه افرادی که درخانه امیرالمومنین علی (ع) را شکستند و حضرت زهرا (س) را به شهادت رساندند افرادی که سکوت کردند و بی‌تفاوت بودند نیز مقصرند. بنابر این توصیه می‌کنم هیچ ایرانی وطن پرستی نسبت به سرنوشت کشور خود به خصوص در زمان انتخابات بی‌تفاوت نباشد.

وی در ادامه به فعالیت جبهه پایداری در کشور اشاره کرد و گفت: پرچمی که امروز توسط آیت الله مصباح یزدی در قالب جبهه پایداری انقلاب اسلامی افراشته شده است قرار است باب خیری برای حضور کاندیداهای دلسوز و ارزشمند برای ورود به مجلس شود.

صدیقی تاکید کرد: برای ساختن مجلسی آباد و آزاد با نمایندگانی ولایت مدار فعالیت این جبهه بسیار موثر خواهد بود.


حجت الاسلام حسینیان، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

نمایندگانی از خوزستان انتخاب شوند که مشکلات اجتماعی را حل کنند

مجلس آینده باید کمک کار دولت احمدی نژاد باشد


اولین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: از دوستان خود در خوزستان می‌خواهیم افرادی معرفی کنند که بتوانند مشکلات اجتماعی و فقر را از چهره استان بزدایند.

به گزارش فارس، روح الله حسینیان شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگ جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن گوش فرا دادن به مشکلات شهروندان به خصوص در حوزه مسائل شهری، اقتصادی و اشتغال، گفت: دوستان ما در جبهه پایداری برای خوزستان چهره‌هایی را کاندیدا کنند که مردم را درک کرده و فقر و درد مردم را چشیده و بتواند برای برون رفت از مشکلات اجتماعی استان تلاشی نتیجه بخش انجام دهند.

وی گفت: استانی که بخش قابل توجهی از ثروت کشور را تامین می‌کند نباید اینگونه دچار فقر و عقب ماندگی و مشکلات متعدد باشد.

حسینیان در عین حال تصریح کرد: ادعا نمی‌کنیم که کسی را به مردم تحمیل کنیم فقط می‌توانیم بگوییم چه کسانی مناسب هستند مردم خودشان انتخاب کنند..

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال یکی از حضار درباره انتخاب فرد اصلح وصالح، گفت: اگر فرد صالحی رای می‌آورد اما فرد اصلحی وجود دارد که رای نمی‌آورد، در چنین شرایطی باید صالح مقبول را معرفی و کاندیدا کرد.

وی گفت: اتفاقا یکی از موارد اختلاف نظر جبهه متحد و پایداری بر سر این مسئله است. اگر بین مصلحت و حقیقت مواجه شدیم برای یک بار که شده مصلحت را قربانی حقیقت کنیم. دوستان ما درخوزستان واقعیت را قربانی مصلحت نکنند اگر فرد اصلحی وجود دارد که رای نمی‌آورد بازهم از او حمایت کنیم چرا که خداوند طرفدار کسانی است که حقیقت گرا هستند ومصلحت گرایان راه به جایی نخواهند برد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در مجلس هشتم گرایشی وجود داشت مبنی بر اینکه به هر طریقی آقای احمدی‌نژاد را زمین بزند و نگذارد کار دولت پیش برود اما مجلس آینده باید کمک کار دولت احمدی نژاد و در عین حال مقتدرانه درمقابل خطاهای دولت باشد.

حجت الاسلام روح الله حسینیان گفت: مهم‌ترین خطای شخص رئیس جمهور، ایستادگی و به تاخیر انداختن حکم رهبری درباره مشایی است. مجلس نهم باید تلاش کند زمینه‌ساز خدمات بیشتر توسط دولت به مردم شود و در عین حال هر جا دولت به خطا رفت بتواند جدی پیگیری و انتقاد کند.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس هشتم گرایشی وجود داشت مبنی بر اینکه به هر طریقی آقای احمدی‌نژاد را زمین بزند و نگذارد کار دولت پیش برود اما مجلس آینده باید کمک کار دولت باشد و در عین حال مقتدرانه درمقابل خطاهای دولت باشد.

حسینیان با بررسی جامعه‌شناسی و تحلیل انقلاب‌های معروفی همچون فرانسه، انگلیس و روسیه به بیان دلایل شکست و بازگشت و دوران رجعت آن‌ها پرداخت و گفت: رجعت در انقلاب‌ها قطعی و حتمی نیست و انسان‌ها با اعمال شایسته خود می‌توانند انقلاب را از سقوط نجات دهند و تدوام ببخشند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اینکه انقلاب دچار بحران و رجعت به دوران قبل از انقلاب نشود باید عوامل شکست انقلاب‌ها را مطالعه کنیم یکی از این عوامل، دشمن است که پیوسته در صدد و تلاش است تا شما از راه دین برگردید و به جاهلیت قبل از انقلاب بازگردید. دشمن در صدد توطئه است تا زمانی که شعار انقلاب، استقلال کشورهای اسلای در مقابل منافع بیگانگان باشد پس باید درمقابل دشمن خارجی سر خم نکنیم و استکبار ستیزی یکی از برنامه‌های جدی جامعه باشد.

حسینیان افزود: دیگر عوامل شامل خستگی مسئولان نظام، دنیاطلبی، رفاه طلبی وجاه طلبی و ازدیاد فاصله حکومت و مردم و عدم بازسازی حکومت به وسیله نیروهای جدید است که می‌تواند زمینه ساز بازگشت و رجعت انقلاب به دوران قبل از پیروزی باشد. چرا که امروز کشور سرشار از جوانان مستعد و با نشاط است که زمینه باید برای حضور آن‌ها فراهم شود. چهره‌هایی که احساس می‌کنند وارث انقلاب هستند و می‌خواهند حکومت را به نسل بعد خود منتقل کنند انقلاب را دچار بازگشت و ارتجاع خواهند شد.

وی عامل مهم دیگر را تولید ادبیات و مبانی جدید حکومت دانست و گفت: امروز جبهه پایداری به رهبری آیت الله مصباح به خاطر عقبه علمی و فکری می‌خواهد جامعه را با تغذیه فکری و روحی و ادبیات جدید آشنا کند وادبیات جدید انقلابی تولید کند وگرنه نسل جدید که تمام خواسته‌های آن‌ها تغییر کرده و با گذشتگان دچار خمود و پوسیدگی و بی‌تفاوتی به انقلاب می‌شوند.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم تاکید کرد: تکلیف ما حفظ انقلاب و جلوگیری از ارتجاع و شکست انقلاب است و باید به یک جریان فکری کمک کرد که توان ایجاد ادبیات جدید بر مبنای اصول و نیروهای جدید را داشته باشد.

حسینیان گفت: امروز مرحله جدیدی از انقلاب آغاز شده که به فرموده امام (ره) مقدمه انقلاب حضرت مهدی (عج) است و به یاری خدا پرچم اسلام در سرتاسر جهان به اهتزاز درخواهد آمد بنابراین باید نیروهایی به مجلس بفرستیم که مقدمه ساز نهضت جهانی و حکومت واحده اسلامی باشد نیروهایی که به فکر خود باشند کارآمدی ندارند و ممهد برای حضور حضرت حجت نیستند.

وی افزود: افرادی انتخاب شوند که با تحول جهانی که طلیعه آن را در یمن، مصر، تونس، لیبی و... دیده شده بتوانند خود را هماهنگ کنند واین مدیریت جهانی را آماده سازی کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی یادآور شد: مجلس باید بازوی توانمند و سرباز جان بر کف و مدافع رهبری باشد نه اینکه باری بر دوش رهبری باشد.

وی درباره کاندیداهای دو حزب مطرح در انتخابات آتی گفت: نزدیک به 90 درصد کاندیداهای جبهه پایداری و متحد در شهرستان‌ها مشترک هستند اما در تهران با وجود دو طرز تفکر حاکم، به توافق بر سر لیست نرسیدند و هر کدام لیست جداگانه دادند.

حسینیان گفت: طرز تفکر جبهه پایداری این است که کسانی که در جریان فتنه 88 آزمایش خوبی پس ندادند یا سکوت اختیار کردند و بی‌تفاوت بودند نباید در راس مدیریتی و رهبری اصولگرایان قرار گیرند چرا که معتقدیم نباید نسبت با مسئولان با تسامح و تنازل رفتار کرد.

نماینده اصولگرای تهران در مجلس هشتم افزود: تلاش‌های بسیاری شد که اتحاد بین دو جبهه برقرار شود و در نشستی در حضور آیت الله مهدوی کنی گفتیم که حاضریم چند نفر از آن‌ها و تعدادی از ما بر سر یک لیست واحد توافق کنیم اما پاسخ مثبتی از سوی ایشان دریافت نکردیم و این چنین بود که جبهه پایداری نیز لیست 30 نفره کاندیداهای خود را در تهران اعلام کرد هر چند پنج نفر از جبهه متحد در لیست ما هستند اما آن‌ها حاضر نشدند حتی شخصیت انقلابی مانند آقا تهرانی را در لیست خود معرفی کنند.

وی گفت: در جبهه پایداری انقلاب اسلامی معتقدیم نباید چارچوب را تنگ کنیم باید فضا را برای ظهور و بروز نیروهای جدید باز کنیم وهمین مسئله تفکری است که مورد اختلاف ما با جبهه متحد اصولگرایان است.

کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات مجلس نهم از تهران به تشریح دیگر جریان‌های شامل فتنه وانحرافی پرداخت و گفت: جریان انحرافی که شامل مشائی و دو سه نفر دیگر از اطرافیان وی هستند در واقع به معنای واقعی، جریان نیستند چرا که عمیق و ریشه دار نیستند آن‌ها یک حلقه انحرافی هستند اما فتنه یک جریان است که عمق و ریشه و قدمت تاریخی دارد در واقع، جریان انحرافی مطرح شد تا جریان فتنه را تحت الشعاع قرار دهد اما هیچ چیز نباید جریان فتنه را تحت الشعاع قرار دهد.

به گفته حسینیان، مقام معظم رهبری از سال 88 تاکنون در همه سخنرانی‌ها و محافل درباره جریان فتنه سخن گفته‌اند اما در موارد بسیار کمی به موضوع گروه انحرافی اشاره داشته‌اند و همین نشان می‌دهد که انحرافی ریشه دار و عمیق نیست.

:
:
:
آخرین اخبار