تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۵۰۴۵۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر کشور در اهواز:
امکانات دیگر نقاط کشور را به نفع پروژه قطار شهری اهواز کم می‌‌کنیم
وزارت کشور آمادگی خود را برای حمایت نامحدود از پروژه قطار شهری اهواز اعلام کرده است و ما نیز این آمادگی را داریم امکانات را از دیگر نقاط کشور به نفع پروژه قطار شهری اهواز کم کنیم تا این پروژه به بهره‌برداری برسد
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: وزارت کشور آمادگی خود را برای حمایت نامحدود از پروژه قطار شهری اهواز اعلام کرده است و ما نیز این  آمادگی را داریم امکانات را از دیگر نقاط کشور به نفع پروژه قطار شهری اهواز کم کنیم تا این پروژه به بهره‌برداری برسد.

هوشنگ خندان‌دل امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه قطار شهری اهواز نخستین پروژه مورد تاکید بنده در بازدید امروز بود.

وی با بیان اینکه قطار شهری یکی از پروژه‌های شهرداری است، افزود: نحوه اجرای هر پروژه به عملکرد کارفرما بستگی دارد و برای پروژه قطار شهری اهواز تلاش کردیم زمینه مناسب رفتاری را فراهم کنیم اما متاسفانه این توفیق حاصل نشد.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: وزارت کشور آمادگی خود را برای حمایت نامحدود از پروژه قطار شهری اهواز اعلام کرده است و ما نیز این  آمادگی را داریم امکانات را از دیگر نقاط کشور به نفع پروژه قطار شهری اهواز کم کنیم تا این پروژه به بهره‌برداری برسد البته کارفرمایان محلی باید در این مسیر کمک کنند.

وی عنوان کرد: پیمان‌کاری که مسئو‌ل پروژه قطاری شهری اهواز بود به صورت شایسته عمل نکرد و باید کارفرما که شهرداری است تکلیف خود را با چنین پیمانکاری روشن کند.

خندان‌دل عنوان کرد: اگر وضعیت کنونی قطار شهری اهواز ادامه پیدا کند نسبت به تغییر پیمانکار اقدام می‌کنیم زیرا  پیمانکاران موفقی درکشور هستند که عملکرد آنها موید وفاداری نسبت به برنامه زمان‌بندی شده است.

وی با اظهار نارضایتی از عملکرد کارفرمای پروژه قطار شهری اهواز تصریح کرد: باید با مستقر شدن مدیریت جدید شهری کارهای قطار شهری پیگیری و انجام شود.

معاون عمرانی وزیر کشور درباره وضعیت عمرانی خوزستان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر خوزستان در حوزه عمران پیشرفت‌های محسوسی داشته اما از یک طرف با مشکلات گرما و ریزگرد رو به رو است و از طرف دیگر خواستار افزایش شتاب روبه جلو هستیم.

وی با بیان اینکه سرانه سالانه ارائه خدمت به مردم یک میلیون تومان است، بیان کرد: برای حمل و نقل اهواز، خرمشهر، آبادان و دو شهر دیگر بیش از 50 دستگاه اتوبوس تامین شده است که امیدواریم ظرف 5 ماه آینده مردم بتوانند از اتوبوس‌های جدید استفاده کنند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
2
اینگاری به گدا صدقه میدن !!!یاد اون موقع ها به خیر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
1
این هم ازآن وعده هایست .............
دادرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
1
وقتي در منطقه هستند وعده وعيد زياد مي دهن . نشستن داخل هواپيما برگردند يادشون مي ره چي گفته بودند .
ناشناس
|
Afghanistan
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
1
توی منطقه هم وعده هاشون الکیه داداشم.ما بحال خود رها شدگانیم.بایددعاکنیم باد نشه که خاک نیاد وبرق نره.بارون شدید نیاد که سیلاب نزنه بهمون و.... کلا بایدازخدااستمدادکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
1
تو رو خدا کمک کنید ، گدایی خوزستان از کشور
:
:
:
آخرین اخبار