تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۵۱۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای آموزش و پرورش شوش:
دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در شوش شناسایی می‌شوند
رئیس شورای آموزش و پرورش شوش ضمن تاکید به دستگاه‌های اجرایی برای یاری رساندن به آموزش و پرورش در آستانه شروع سال جدید تحصیلی گفت: دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان شوش شناسایی می‌شوند.

رضا نجاتی امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش اظهار داشت: وظیفه اصلی شورای آموزش و پرورش سیاست‌گذاری جهت پیشبرد اهداف نظام آموزشی کشور است. باید نگاه به آموزش و پرورش تغییر کند، نگاه کلی صورت گرفته شود.

وی گفت: امسال بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان در جهت احداث، نوسازی، تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی شهرستان شوش تخصیص داده شده است.

فرماندار شهرستان شوش افزود: همچنین با همکاری خیرین مدرسه ساز تعداد 4 فضای آموزشی در سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش شهرستان شوش اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: هرچه سریعتر دانش آموزان بازمانده از تحصیل در این شهرستان شناسایی شوند و تمامی دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم جهت برطرف کردن مشکلات آنها و فراهم کردن شرایط تحصیل را برای سال تحصیلی جدید فراهم کند.

فرماندار شهرستان شوش به برگزاری کنکور‌ سراسری سال‌جاری اشاره کرد و افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی که بابت فراهم کردن امکانات لازم در خصوص برگزاری کنکورسراسری همکاری نموده و شرایط لازم جهت آرامش داوطلبان در این آزمون سراسری فراهم کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

نجاتی ادامه داد: اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ دانش آموزان در ﺣﻔﻆ‌ ﺳﻼﻣﺖ و آراﻣﺶ روﺣﯽ و رواﻧﯽ آنها نقش مهمی دارد. انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این زمینه همکاری‌های لازم را با آموزش و پرورش انجام دهند.

وی ضمن تاکید به دستگاه‌های اجرایی برای یاری رساندن به آموزش و پرورش در آستانه شروع سال جدید تحصیلی افزود: ادارات آب و برق حق ندارند بابت بدهی ، اشتراک آب یا برق مدارس را قطع کنند.

فرماندارشهرستان شوش یادآورشد: توجه جدی به سرویس‌های بهداشتی مدارس، فضای کلاس‌ها ،نظارت بر بوفه مدارس همچنین زیباسازی منظر شهری در آستانه شروع سال جدید تحصیلی در دستور کار قرار گرفته شود.

مدیران مدارس در نشست شورای آموزش و پرورش مشکلات آموزشی خود را مطرح کنند

عبدالامیر خنیفر ریاست جدید آموزش و پرورش شهرستان شوش نیز در این نشست اظهار داشت: خیلی خوشحالم که نشست شورای آموزش و پرورش در محل فرمانداری و با حضور نماینده عالی دولت برگزار می‌شود. چنین نشست‌هایی از ضمانت اجرایی بالایی برخوردار است.

وی گفت: اگر مصوبات شورای آموزش و پرورش به درستی اجرایی شود بیشتر مشکلات این اداره رفع می‌شود‌.

رئیس آموزش و پرورش شوش افزود: مدیران مدارس در نشست شورای آموزش و پرورش پیشنهادات، انتقادات و مشکلات آموزشی خود را مطرح کنند تا به آنها رسیدگی شود. این افراد نماینده مدیران مدارس در شورای آموزش و پرورش هستند.

حضور 2 هزار دانش‌آموز در طرح اوقات فراغت

معاونت فرهنگی آموزش و پرورش شوش نیز در این نشست گفت: حدود 24 هزار دانش آموز در سطح شهرستان شوش داریم، از این تعداد فقط 2 هزار دانش آموز در کانون‌های فرهنگی شرکت می‌کنند.

وی گفت: ﮐﻼس‌ﻫﺎی ﻣﺨتلف علمی، آﻣﻮزﺷﯽ، ورزشی، ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﻫﻨﺮی و ﻣﺬﻫﺒﯽ در ﻗﺎﻟﺐ ﻃﺮح ﻏﻨﯽ ﺳﺎزی اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ فرصتی برای ﺑﺮوز و ﺷﮑﻮﻓﺎﯾﯽ اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎ و ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی ﻧﻮﺟﻮاﻧﺎن و ﺟﻮاﻧﺎن برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی آموزش و پرورش شوش تصریح کرد: انتظار داریم تمام ادارات شهرستان شوش برای برگزاری هر چه بهتر این کلاس‌ها همکاری لازم را بکنند تا دانش آموزان بیشتری به طرح غنی سازی اوقات فراغت توجه بیشتری کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار