تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۵۱۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون برنامه ریزی فرمانداری آبادان خبر داد:
ستاد گرامیداشت هفته دولت در آبادان تشکیل شد
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان از تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت در این شهر خبر داد
 معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان از تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت در این شهر خبر داد.

امیر حمزه بزرگی نیا  ضمن اعلام این خبر گفت: دستاوردهای دولت در شهر آبادان بایستی به درستی برای مردم تشریح شود تا آنان با این خدمات ارزشمند به خوبی آشنا شوند.

وی انجام اقدامات بسیار خوب در حوزه های مختلف را یادآور شد و افزود: بایستی به گونه ای کارها انجام شود که نتایج این اقدامات را مردم به خوبی لمس و مشاهده کنند و اگر هم ضعفی در کار است آن را هر چه سریعتر رفع کنیم.

بزرگی نیا اظهار کرد: با توجه به آنچه در کشور حادث شده و بودجه های انقباضی، باز هم پیشرفتهای قابل توجهی در حوزه های عمرانی داشته ایم ضمن آنکه دولت نیز بر انجام کارهای خلاقانه، کارآفرینی، ساماندهی و کنترل نیز تاکید و مبادرت کرد.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان تصریح کرد: مدیریت صحیح می تواند راهگشا باشد و می بینیم که در زمان حاضر کشورمان بر مدار چرخه توسعه قرار دارد، شهرستان ما نیز ظرفیت های بسیار خوبی دارد که بر همین پایه طرحهای بسیار خوبی تعریف، اجرایی و یا در حال بررسی است.

به گفته بزرگی نیا، چهار کمیته پشتیبانی و برنامه ریزی، فرهنگی، اطلاع رسانی و انتظامی برای برنامه ریزی و اجرای درست، مناسب و باشکوه هفته دولت در قالب ستاد بزرگداشت هفته دولت تشکیل شد.

وی خطاب به نمایندگان دستگاههای اجرایی مختلف حاضر در جلسه از آنان خواست تا برنامه ها و پروژه های قابل بهره برداری در این هفته را هر چه سریعتر به فرمانداری آبادان اعلام کنند ضمن آنکه اعضای کمیته ها نسبت به برگزاری نشست های مختلف اقدامات لازم را انجام دهند.

بزرگی نیا از حضور در مزار شهدا و برگزاری آئین غبارروبی و عطرافشانی با هدف تجدید پیمان با آرمانهای شهشدان و امام شهدا، دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت، دیدار با خانواده معظم شاهد، درمان رایگان بیماران و جابجایی رایگان شهروندان با اتوبوس های شهری برای یک روز، اجرای برنامه های شاد تفریحی، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهر و روستاها و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی و بهداشتی درمانی به عنوان برخی از برنامه های قابل اجرا در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان آبادان نام برد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار