تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۵۴۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رامهرمز اعلام کرد:
اختصاص 46 میلیون ریال به کتابخانه رود زرد رامهرمز
در این نشست از طرف نماینده مجلس شورای اسلامی، بخشداری و دهیار مبلغ 46 میلیون ریال برای خرید منابع کمک درسی به کتابخانه نام آوران اختصاص یافت
خوزنیوز: در این نشست از طرف نماینده مجلس شورای اسلامی، بخشداری و دهیار مبلغ 46 میلیون ریال برای خرید منابع کمک درسی به کتابخانه نام آوران اختصاص یافت.

به گزارش خوزنیوز؛ با هدف رفع مشکلات کتابخانه رود زرد نشستی با حضور فرماندار و مسئولین شهر رود زرد در محل کتابخانه نام آوران رود زرد تشکیل شد.

امین قنواتی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رامهرمز با اعلام این خبر گفت: یکی از مصوبات سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی مسایل و مشکلات کتابخانه نام آوران رود زرد بود که امروز با تشکیل این نشست در خصوص مشکلات کتابخانه از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت.

قنواتی ادامه داد: کتابخانه رود زرد تنها مرکز فرهنگی است که اقشار مختلف این منطقه از خدمات فرهنگی آن استفاده می کنند لذا ضروری بود این نشست با ریاست فرماندار و ریئس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان و مسئولین در محل کتابخانه گرفته شود.

وی با اشاره به مشکلات کتابخانه افزود: دوری کتابخانه از محل زندگی مردم، کمبود منابع کمک درسی برای دانش آموزان،آسقالته نبودن و مشکلات انشعابات گازی را از مشکلات این کتابخانه برشمرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رامهرمز ادامه داد: در این نشست که شورای اسلامی و بخشداری نیز حضور داشتند مقرر شد زمینی با مساحت استاندارد توسط شورای اسلامی و بخشداری در اختیار کتابخانه های عمومی شهرستان جهت احداث قرار گیرد.

قنواتی ادامه داد: از دیگر مصوبات این نشست، اختصاص 46 میلیون ریال برای خرید منابع کمک درسی توسط نماینده مجلس شورای اسلامی، بخشداری و دهیار کمک نقدی به کتابخانه، لوله کشی و نصب علمک و انشعاب رایگان توسط اداره گاز، تهیه جوایز فرهنگی توسط فرمانداری، تکمیل زیر سازی جاده منتهی به کتابخانه وآسفالته کردن آن و تهیه و نصب سه تابلوی راهنمای کتابخانه در سطح روستا و جاده مواصلاتی بود که با قید فوریت و به دستور ریس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بود.

 گفتنی است؛ بخش رود زرد رامهرمز با جمعیتی بالغ بر4000 نفر یکی از بیشترین مناطقی هست که جمعیت عشایری رو در خود جای داده است که با قول مسئولین و خیرین آن منطقه در آینده نزدیک کتابخانه سیار در این منطقه راه اندازی خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار